Turite klausimų?
Spauskite čia!

Sutartys ir allotment

Kas yra allotment?

Allotment yra sutartis tarp verslo kliento/partnerio ir apgyvendinimo įstaigos, kai tam tikras kiekis kambarių yra rezervuojamas verslo kliento pardavimams ir pasižymi specifiniais laiko ir naudojimo apribojimais. Verslo klientai/partneriai tai kelionių organizatoriai, kelionių agentai ir kitos įmonės, kurie perka kambarius tam tikram periode ir perparduoda savo partneriams arba klientams.

Kiekvienas allotment turi galiojimo datą, kuri nurodo iki kada verslo klientui/partnerui yra suteikta teisė naudotis tam tikrais kambariais. Jei nutinka taip, kad verslo klientas/partneris nepanaudoja kambarių galiojimo datai pasibaigus, jis turi grąžinti juos informuodamas vadybininką, atsakingą už apgyvendinimą, kad nepanaudoti kambariai vėl taptų matomi kitiems klientams.  Ericsoft PMS supaprastina didmeninių susitarimų kontraktus

 

Sutarčių su verslo klientais/partneriais valdymas gali tapti sudėtingu, ypač, kai skirtingoms agentūroms yra skirtingi galiojimo terminai. Sutarčių ir allotment modulis leidžia valdyti verslo sutartis greitu ir automatizuotu būdu. Modulio dėka galite:

– Valdyti neribotą sutarčių kiekį;
– Peržiūrėti ir keisti bet kurio laiko užimtumą ir pardavimo terminus;
– Sutikti su agento komisiniais;
– Nustatyti siunčiamų sąskaitų terminus;
– Nustatyti konkrečias tarifų ar terminų kategorijas, atšaukimo sąlygas ir taikomas sankcijas;
– Priskirti rezervaciją konkrečiam allotment;
– Nepriimti rezervacijos, kai viešbučio užimtumas yra maksimalus arba priimti, jei atsiranda papildomų allotment;