Turite klausimų?
Spauskite čia!

Nauja ataskaitų grupė R-Keeper V7 sistemoje

Informaciją apie restorano pelningumą, konkretaus patiekalo populiarumą ir panašius duomenis turėti ir analizuoti yra svarbu kiekvienam vadovui. Be abejonės, reikalinga ne tik „sausa“ restorano statistika – be galo svarbu ją teisingai suprasti ir analizuoti. Galbūt klientų restoranui netrūksta, tačiau vidutinė kliento čekio suma yra labai maža, kas neatneša daug pajamų. O galbūt restorano pajamos yra pakankamai didelės, tačiau dienos pietūs yra visiškai nepopuliarūs. Kaip gauti ir tinkamai suprasti šią informaciją?

R-Keeper V7 sistemoje yra suprogramuota nauja ataskaitų grupė – analitinės ataskaitos. Jos suteikia gilesnę rodiklių analizę. Pateikiame keleto ataskaitų pavyzdžius:

Viename užsakyme kartu parduodamų prekių kiekio analizė – šioje ataskaitoje galima matyti, kas dažniausiai parduodama kartu su pasirinkta preke ar patiekalu.
Paklausiausių prekių arba prekių grupių analizė – ataskaitoje lyginama paklausiausių prekių arba jų kiekio dalis apyvartoje, taip pat sumos dalis bendroje pardavimų apyvartoje.

  • Vidutinės svečio sąskaitos dydžio palyginimas – šioje ataskaitoje leidžiama susidėlioti pasirinktus čekių sumos intervalus (pvz.: iki 1 Eur; 5 Eur; 10 Eur ir t.t.) ir ataskaita parodo, kiek čekių yra kiekviename intervale.
  • Stalų užimtumo matrica – ataskaitoje matyti pagal dienos periodus kiek kiekvienas stalas yra apkraunamas.
  • Ataskaita, kurioje pateikiamas restorano dienos apyvartos palyginimas su praėjusios savaitės, mėnesio ir metų dienomis.
  • Apyvartos dalies palyginimas pagal svečių skaičių, vidutinį čekį.

Ir tai tik dalis siūlomų ataskaitų. Analitinės ataskaitos palengvina darbą vadovams, suteikdamos išsamius duomenis apie realią restorano būklę ir veiklą. Tinkamai išanalizavus informaciją, išsiaiškinama kas sekasi gerai, o kas ne, kur reikia gerokai pasitempti, kurią sritį dar labiau vystyti, ką koreguoti ir kaip keisti restorano rinkodarą norint padidinti restorano populiarumą.