Serviso paslaugos

UCS klientų aptarnavimo paslaugos – tai palaikymo sprendimas verslui, padedantis išvengti prastovų bei pasirūpinantis, kad sistemos veiktų sklandžiai. UCS Baltic aptarnauja klientus per skambučių centrą, kuris priima klientų pranešimus ir perduoda reikiamus atlikti darbus serviso inžinieriams, kurie, atsižveldami į kliento pasirinktą aptarnavimo paslaugų planą, greičiausiu ir efektyviausiu būdu pašalina gedimus, išsprendžia problemas ir atlieka kitus darbus, reikalingus klientui.

Pasirūpinsime, kad mūsų sistemos veiktų sklandžiai

UCS Baltic turi savo padalinius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje, todėl bet kuri Lietuvos vieta yra pasiekiama vos per 2 valandas. Be to, serviso paslaugos gali būti teikiamos ir nuotoliniu būdu – iškilusias problemas išspręs kvalifikuoti įmonės IT specialistai.

UCS Baltic yra įsidiegusi procesus, skirtus tikslingam klientų aptarnavimui. Šių procesų paskirtis – užtikrinti, kad klientas būtų efektyviai aptarnaujamas, paslauga būtų kiek įmanoma kokybiškesnė, gedimų šalinimas būtų optimalus, o įvairūs techniniai pakeitimai nedarytų neigiamos įtakos paslaugos gavėjui.

Šiuo metu įmonėje veikia šie procesai:

  • Service desk – klientų aptarnavimo padalinys. ITIL nagrinėjamas kaip funkcija, perduodanti klientų užklausimus, gedimus ir pan. į kitus procesus.
  • Incident management – gedimų taisymas. Šio proceso tikslas – gedimo atveju atkurti paslaugos teikimą per kiek įmanoma trumpesnį laiką.
  • Problem management – problemų šalinimas. Šis procesas ieško buvusių ar potencialiai galimų gedimų priežasčių ir jas šalina.
  • Configuration management – konfigūracijų valdymas. Vieningos įmonei duomenų bazės (CMDB), turinčios reikalingą techninę dokumentaciją, palaikymas.
  • Change management – pakeitimų valdymas. Užtikrina, kad įvairūs darbai bus vykdomi įvertinant galimas rizikas, išsaugant pakeitimus CMDB ir t.t.

UCS serviso paslaugos

Aptarnavimo paslaugos susideda iš:

  • diegimo – veiksmai, skirti naujų paslaugų ar įrangos pateikimui ir funkcionavimo paleidimui.
  • apmokymų – darbai, kurių metu išdėstoma ir padedama įsisavinti pasirinkto kurso medžiaga.
  • keitimo – veiksmai, skirti pakeisti ar papildyti paslaugos ar įrangos parametrus, atliekamas funkcijas, vietą, duomenis.
  • palaikymo – veiksmai, skirti paslaugų teikimo ar įrangos veikimo atstatymui.
  • konsultacijų – pasiūlymai arba nuomonės susiję su klausimais, neatsakytais sistemų vartotojo vadovuose.
  • remonto – įrangos funkcionavimo atstatymas, reikalaujantis įrangos komponentų keitimo arba taisymo.
  • profilaktikos – periodinis įrangos veikimo ir stabilumo patikrinimas.

Kiekviena paslauga aiškiai aprašoma ir įtraukiama į aptarnavimo sutartį. Paslaugų vykdymas vyksta pagal griežtas UCS Serviso vidines procedūras. Jų laikymasis leidžia suteikti paslaugas greitai ir efektyviai, maksimaliai tenkinant kliento poreikius.

Aptarnavimo planai

Nuo 2017 m. birželio 1 d., siekdama pagerinti aptarnavimo paslaugų kokybę ir pritaikyti jas kiekvienam klientui pagal poreikius, UCS Baltic įvedė naujieną – paslaugų planus, kurie skiriasi pagal produktą, paslaugų kiekį, aptarnavimo greitį bei kitus kriterijus.

Įvesti penki paslaugų planai:

RK-6 – planas tik R-Keeper V6 vartotojams, į kurį įtrauktos pagrindinės paslaugos. Iki liepos 14 d. R-Keeper V6 vartotojai taip pat gali pasinaudoti specialiu pasiūlymu atsinaujinti techninę įrangą ypatingomis sąlygomis ir pereiti prie naujesnės – R-Keeper V7 versijos.

MINI – planas tiems, kurie turi minimalius poreikius ir, esant nekritiniams gedimams, jų pašalinimo gali laukti ilgiau.

BASIC skirtas naudojantiems ne mažiau nei dvi POS kasas. Šis planas labai panašus į iki šiol turėtą paslaugų paketą.

PREMIUM planas tinkamiausias įmonėms, norinčioms sudaryti individualių kritinių gedimų sąrašą ir nekritinių gedimų šalinimo laukti trumpiau.

ULTIMATE – planas verslams, kurie turi individualių pageidavimų bei poreikį ypač greitam gedimų šalinimui. Su ULTIMATE plano klientais dirba dedikuoti aukščiausios kvalifikacijos inžinieriai, be to, nemokamai suteikiamos 2 mokymų valandos kiekvieną metų ketvirtį.

Nauji planai suteiks klientams galimybę patiems pasirinkti priimtiniausią paslaugų paketą bei padės UCS Baltic serviso darbuotojams geriau paskirstyti aptarnavimo darbus ir greičiau sutvarkyti kritinius gedimus, tad kils aptarnavimo kokybė. Daugiau apie planus ir jų kainas galite sužinoti susisiekę su savo pardavimų vadybininku arba naudodamiesi bendraisiais UCS Baltic kontaktais.

Aptarnaujama įranga:

UCS servisas aptarnauja ne tik visą įmonės parduodamą techninę įrangą, bet taip pat ir programinę:

  • UCS gaminamą ir prekiaujamą programinę įrangą;
  • Microsoft Windows operacines sistemas.

Aptarnaujant programinę įranga teikiamos diegimo, apmokymų, keitimo, palaikymo ir konsultacijų paslaugos. Kitą programinę įrangą UCS servisas gali aptarnauti pagal atskirą susitarimą su klientu.

UCS Baltic aptarnavimo privalumai:

  • Darbo proceso aiškumas – žinosite aiškius atvykimo ir darbų atlikimo terminus, tad galėsite patogiau planuotis laiką.
  • Darbų atlikimo eiga – galėsite stebėti darbo atlikimo būseną, visada žinosite kas vyksta.
  • Informacija apie atliktus darbus – darbams pasibaigus iš karto tai sužinosite, todėl sutaupysite laiko.
  • Vienas kontaktų centras  visi gedimai, problemos ir kiti klausimai registruojami paskambinus vienu visą parą dirbančio skambučių centro numeriu, tad nepasimesite tarp kontaktų.
  • Suteikiamos visos darbui su sistema reikalingos instrukcijos, konsultacijos ir atnaujinimai.
  • Išsamios ataskaitos – siunčiame ataskaitas apie atliktus darbus.
  • Pakaitinės įrangos suteikimas – Jūsų įrangai sugedus, suteiksime Jums pakaitinę įrangą, kuria galėsite naudotis, kol bus pakeista/pataisyta Jūsų įranga.
  • Naujausios programinės įrangos versijos.
  • Profilaktika – nustatytu laikotarpiu nuolatos tikrinama įranga, jos būklė.

Norėdami sužinoti apie visas R-Keeper funkcijas ir privalumus, susisiekite su mumis!