Visą parą veikiančios UCS serviso tarnybos telefonas: 8 700 55051

Susisiekite telefonu: +370 5 2107247

arba rašykite sales@ucs.lt
 

UCS klientams
ucs.lt > Sprendimai > Maitinimo įstaigoms > R-Keeper V7

Restoranų procesų automatizavimo sistema R-Keeper 7

Kas yra R-Keeper V7?

„R-Keeper“ – restoranų procesų automatizavimo sistema ilgą laiką žinoma ir populiari maitinimo įmonių automatizavimo sistemų rinkoje. Naujoji R-KEEPER V7 – novatoriškas, patikimas ir patogus produktas, kurį kuriant buvo panaudota sukaupta patirtis vystant ankstesniąsias „R-Keeper“ programas ir įdiegta daug naudingų funkcijų ir galimybių.  

Kam reikalinga R-Keeper V7?

Sistemos dėka automatizuojami restorane vykstantys procesai, juos lengva kontroliuoti ir išsamiai analizuoti. Maitinimo įstaigos šeimininkas galės būti ramus, kad jo restorane darbas vyks sklandžiai ir operatyviai.

Kam skirta R-Keeper V7?

Kadangi sistema yra lanksti ir universali, ja gali naudotis ir prabangus restoranas, ir greito maisto maitinimo įstaiga, taip pat ir naktiniai klubai, barai, kavinės, picerijos ir boulingo bei biliardo klubai.

Pagrindiniai R-Keeper V7 bruožai:

  • Išplečiamumas - sistemą lengva tobulinti, paprasta prijungti papildomus modulius, įdiegti reikalingas funkcijas.
  • Universalumas - naujos kartos patogūs įvairių sąrašų redaktoriai bei nauji galingi kasos programos komponentai.
  • Lankstumas - vartotojas pagal save gali susikonfigūruoti kaip atrodys kasos sąsaja bei nustatyti jos darbo savybes.
  • Saugumas – visa informacija saugiai šifruojama. 

 

Kodėl reiktų pasirinkti R-Keeper V7?

• Įdiegę R-Keeper V7 sistemą, Jūs galėsite lengviau suvaldyti įmonėje vykstančius procesus, daryti išsamesnes veiklos analizes, daugiau laiko skirti tiesioginės veiklos tobulinimui.
• R-Keeper V7 yra ypač patikima, todėl darbas Jūsų restorane vyks sklandžiai.
• Klientai, naudojantys ankstesniąsias „R-Keeper“ programas ir turintys aptarnavimo sutartis atsinaujinti programinę įrangą gali nemokamai.
• Sistemoje daug dėmesio skiriama personalo ir vykstančių procesų kontrolei.
• Sistema naudinga rinkodaros specialistams, kadangi kaupia daug jiems skirtos informacijos.
• R-Keeper V7 ypatingai patogi ir greita restorane dirbančiam personalui, todėl ji užtikrina efektyvesnį darbą ir didesnes pajamas.
• Sistema leidžia greitai ir patogiai dirbti restorano vadybininkams, užtikrindama minimalias laiko sąnaudas.
• Sistemą galite įsigyti iš pirmų rankų sutaupydami lėšų („UCS“ yra programos kūrėjas, todėl mums nereikia mokėti už programų licenzijas gamintojui, ko pasekoje ir vartotojas moka mažiau).
• Jūs įsigyjate ne tik programą restorano valdymui, bet ir geriausių restoranų darbo patirtį.
 
R-Keeper V7 - suprantamesnė ir labiau prieinama vartotojui nei ankstesnės versijos. Šios versijas funkcijos ir galimybės yra daug didesnės, ja lengviau naudotis ir pritaikyti išskirtinai savo įmonės poreikiams. Šią sistemą galima konfigūruoti pačiam vartotojui. 
 
 
R-Keeper V7 funkcijos ir privalumai:
 
MENIU:
• Galimybė nustatyti patiekalų paruošimo tvarką; skirtingas kainos pagal laiką, kliento tipą arba kitus parametrus.
• Neribotas kainų tipų kiekis; dovanų kuponų išdavimo funkcijos bei jų vėlesnis panaudojimas.
• Avansinio mokėjimo apskaita už staliukų rezervavimą, užstatai ir t.t.
NUOLAIDOS/ANTKAINIAI:
• Patogus procentinių ir suminių nuolaidų valdymas; jeigu taikomos kelios nuolaidos – galima nustatyti nuolaidų prioritetinę tvarką.
• Lojalių klientų kortelės su galimybe taikyti nuolaidas, kaupti bonusus bei atsiskaityti už patiekalus.
VALIUTŲ NUSTATYMAI :
• Galimybė atsiskaityti keliomis valiutomis.
• Apvalinimo taisyklių pasirinkimo galimybė.
• Nominalų rinkinys - grąžos apskaičiavimas vieno klavišo paspaudimu, nurodant banknoto nominalą.
ATASKAITOS:
• Vartotojas pats gali konfigūruoti ataskaitas, naudojant vieną iš 13 schemų.
• Vartotojas gali susikurti savo ataskaitas jas išsisaugoti ir naudoti pakartotinai.
• Pardavimų ataskaita pateikia tikslią informaciją apie patiekalus, apmokėjimus ir čekius, nes užsakymų apmokėjimo metu informacija tiesiogiai perduodama į duomenų bazes.
PADAVĖJO STOTIS:
• Nauja įvedimo seka: skaičius - objektas, tokiu būdu sutaupomas vieno paspaudimo laikas.
• Sąskaitos įvedimas pagal sėdimas vietas, galimas svečių žymėjimas.
• Lengvas sąskaitų išskaidymas pagal sėdimas vietas arba svečius. Atskirų sąskaitų apmokėjimas.
• Patiekalų perkėlimas tarp vietų, paketų, užsakymų.
• Vartotojas gali pats susikurti kasos ataskaitas.
• Galima baigti bendros pamainos darbą nesustabdant visų kasų darbo.
VIZITAI:
• Keičiamos pagrindinės vizito savybės – svečių tipas ir kiekis.
• Vizitą gali sudaryti keli užsakymai.
• Užsakymas gali būti apmokėtas keliais čekiais.
• Su vienu užsakymu, be pagrindinio padavėjo, gali dirbti (be papildomų teisių) keli papildomi padavėjai.
PERSONALO NUSTATYMAI:
• Vartotojas pats sukuria roles, kiekviena rolė gali turėti daugybę funkcijų.
• Darbo su objektais ir ataskaitomis įgaliojimai sudaromi vartotojų ir priskiriami konkretiems objektams.
• Kiekvienas darbuotojas gali dirbti pasirinkta kalba.
STALŲ IR SALIŲ VALDYMAS:
• Vartotojas pats gali suvesti informaciją apie stalus, juos klasifikuoti bei išdėstyti salių planuose.
• Kiekvienas stalas gali turėti savo aptarnavimo taisykles ar apribojimus.
• Padavėjas gali registruotis darbui su konkrečiomis aptarnavimo pozicijomis.
 
Techniniai R-Keeper V7 privalumai:
 
• Kasos gali dirbti tiek Windows, tiek Linux aplinkose.
• Kasos programinės įrangos atnaujinimas nereikalauja daug pastangų - sukurtas patogus ir greitas automatinis kasos programos, įrenginių tvarkiklių įdiegimas ir atnaujinimas.
• Visi sąrašai, duomenys sinchronizuojasi automatiškai. Visi įvesti pasikeitimai iškart atsiranda kasose. Galima lanksčiai kontroliuoti ar reikalinga sinchronizuoti sąrašus konkrečiose kasose.
• Atnaujinus duomenų bazę, tarnybinės stoties nebūtina perkrauti.
• Neribotas papildomų darbo vietų skaičius tinkle.
 
 
R-Keeper V7 privalumai lyginant su ankstesniąja programa R-Keeper V6:
 
• R-Keeper V6 yra keturios galimos pareigybės - kasininkas, barmenas, vadybininkas ir padavėjas. R-Keeper V7 sistema leidžia susikurti darbuotojų tipus pačiam vartotojui : pvz.: mokinys, pagalbinis darbuotojas ir pan. Kiekvienai pareigybei galima sudaryti užduočių ir galimybių sąrašą: pavyzdžiui, mokinys negali parduoti brangaus vyno arba nepatyręs padavėjas aptarnauti VIP staliuko.
• Informacijos nutekėjimas - svarbi perspektyvios įmonės problema. Kad būtų užtikrintas aukštas saugumo lygis, „UCS“ sukūrė tokią duomenų bazę, kurioje informacija koduojama unikaliu formatu, atpažįstamu tik konkrečios programos ir tik jos vartotojų.
• Įmonė gali susikurti sau patogią vartotojo sąsają. Taip pat yra galimybė įdiegti kalbinę sąsają kiekvienam darbuotojui. Pritaikius vartotojo sąsają konkrečiai įmonei, supaprastėja ir pagreitėja darbas su sistema, išvengiama galimų klaidų.
• R-Keeper V6 programoje, norint atpažinti kitos organizacijos nuolaidų kortelę, reikėdavo išsikviesti aptarnaujantį specialistą. Su nauja sistema šį procesą pats vartotojas gali padaryti be ypatingų pastangų.
• Aptarnaujant didelį stalą galima sudaryti galimybę aptarnauti vieną stalą keletui padavėjų. Sistema parodo koks padavėjas ką įvedė į atitinkamo užsakymo laukelį.
• Padavėjai gali labai paprastai ir greitai išskaidyti sąskaitą į kelias atskiras ir apmokėti kiekvienam klientui atskirai. R-Keeper V6 ši procedūra sudėtingesnė ir užima daugiau laiko.
• Užsakymo įvedimas, pildymas ir jo valdymas nuo šiol padavėjams dar lengvesnis ir greitesnis – įprastoms operacijoms atlikti reikia mažiau mygtukų paspaudimų, sistema pati pasiūlo tolimesnių veiksmų variantus.

 

 

 Papildomi sprendimai, naudojantiems R-Keeper V7 sistemą:

Mobili R-Keeper 7 kasa

Taupote erdvę, o gal visai neturite vietos stacionariai kasai? Tuomet mobilios R-Keeper 7 kasos sprendimas - kaip tik jums! 2014-aisiais pristatytas pirmasis mobilus fiskalinis spausdintuvas, veikiantis su Windows planšetiniu kompiuteriu ir R-Keeper 7 sistema, leidžia atlikti visas įprastas kasos operacijas ir užima keletą kartų mažiau vietos.

 

Daugiau
R-Keeper Cube - kurkite ataskaitas patys!

Besikeičiančios rinkos sąlygos ir pokyčiai restorano ar klubo valdyme reikalauja nestandartinių ir netgi netradicinių sprendimų. Atsižvelgdami į tai „R-Keeper“ kūrėjai ir programuotojai pateikia ataskaitų modulį „Cube“. Sistemoje „R-Keeper“ yra dvi poros „Cube“ modulių, 2 skirti atskirai įstaigai (kavinei, restoranui ar klubui) ir kiti 2 skirti tinklui.

Daugiau
R-Keeper Internet Monitoring

R-Keeper Internet Monitoring – puikus būdas stebėti ir kontroliuoti restorano darbą, nebūnant restorane. Šios sistemos pagalba naudodami bet kurį prietaisą internete suvesite savo prisijungimo vardą bei slaptažodį į ir Jūs jau restorane – žinote, kokie padavėjai dirba, kiek ir kokių užsakymų dabar yra, kokios apyvartos, kiek svečių ir kitą svarbią informaciją. Naujoje Internet Monitoring versijoje naujausių technologijų pagalba (HTML5) galėsite stebėti restorano veiklą iš bet kurio prietaiso - išmaniojo telefono, planšetinio, ar nešiojamo kompiuterio.

Daugiau
R-Keeper Head Office + WEB ataskaitos

R-Keeper Head Office - tai sistema, skirta viešojo maitinimo įstaigų tinklams, kuri apima restoranus, barus, kavines, greito maisto restoranus ir t.t.
Programinio modulio R-Keeper Head Office redaktoriaus dėka vykdomas centralizuotas R-Keeper duomenų suvedimas ir išsiuntimas į restoranus interneto pagalba. Tai labai patogus įrankis, norint valdyti pagrindinius R-Keeper duomenis iš centrinio ofiso ir turėti vieningus sąrašus.

Daugiau
Lojalumo sistema

Lojalumo sistema leidžia patogiai ir greitai vykdyti įvairias programas, akcijas, personalizuoti svarbius asmenis, įmonių darbuotojus ir kitus lankytojus. Sistema automatiškai teikia, sumuoja įvairias nuolaidas ar taškus, fiksuoja visas atliktas operacijas, skaičiuoja statistiką ir pateikia kitą svarbią informaciją maitinimo ar pramogų įstaigų tinklo vadovams.

Daugiau
Banko mokėjimo terminalų integracija su kasomis

R-Keeper sistemos vartotojams siūloma banko mokėjimo terminalų integracija su kasomis supaprastina ir palengvina atsiskaitymo banko mokėjimo kortelėmis procesą.

Atsiskaitymas kortelėmis vykdomas naudojant integruotus lustinių kortelių skaitytuvus R-Keeper kasose ir interneto ryšį.

Naudojantis šia paslauga taupomi kaštai, laikas, o svečiai aptarnaujami greičiau ir patogiau.
 

Daugiau
Video stebėjimo sistema

Tai sprendimas, padedantis maitinimo įstaigų savininkams kontroliuoti darbuotojų darbą, išvengti finansinių nuostolių, nesusipratimų ir keblių situacijų, kylančių personalui dirbant kasoje.

Kasos operacijų video kontrolės sistema kontroliuoja įstaigos padalinius ir per juos einančius pinigų srautus.

Video stebėjimo sistema, sujungta su restorano valdymo sistema R-Keeper, leidžia stebėti darbą restorano salėje ir kasose realiu laiku bei už praėjusius laikotarpius.
Daugiau
Elektroninio meniu sistema

Tai sprendimas greito maisto restoranams, užkandinėms, nedidelėms kavinėms, savitarnos restoranams. Gerai matomoje vietoje arba virš prekystalio LCD ekrane pateikiama pagrindinė meniu informacija, patiekalų sudėtis, kaina, pristatomi nauji produktai, akcijos ar specialūs pasiūlymai.

Daugiau
Nešiojamieji terminalai padavėjams

Pagrindinis nešiojamų padavėjų terminalų privalumas - tai aptarnavimo greitis. Šis sprendimas labiausiai pasiteisina esant dideliems atstumams tarp aptarnaujamo ploto ir stacionarios užsakymo priėmimo vietos, pvz.: lauko kavinėms, sezoninėms darbo vietoms, didelėms teritorijoms. Didžiausią efektą nešiojami terminalai duoda tuomet, kai aptarnavimas organizuojamas tokiu principu, kai vieni darbuotojai priima užsakymus, kiti - neša patiekalus svečiams.

Daugiau
Savitarnos sistema

Savitarnos sistema "R-KEEPER SELF-SERVICE" - tai unikalus sprendimas restoranams, barams, naktiniams klubams bei VIP salėms. Sistemos tikslas – priimti užsakymą iš svečio be padavėjo pagalbos. Prie kiekvieno staliuko įmontuotas lietimui jautrus ekranas su draugiška ir lengvai suprantama vartotojo aplinka. Svečiui nepateikiamas įprastinis meniu, jis tiesiog visą reikiamą informaciją gali surasti savitarnos ekrane ir užsakyti norimą patiekalą.

Daugiau
Savitarnos sistema RK Order

RK Order - unikali savitarnos sistema maitinimo įstaigoms, naudojančioms restoranų apskaitos sistemą R-Keeper V7.

Ši naujovė kardinaliai keičia klientų aptarnavimą, kadangi užsakymo procesą valdo ir kontroliuoja pats lankytojas. Vietoj įprastinio popierinio meniu, klientas planšetinio  kompiuterio iPAD ekrane išsirenka patiekalus ar gėrimus ir vieno mygtuko paspaudimu užsakymą nusiunčia tiesiai į virtuvę gaminimui, nelaukdamas kol prieis padavėjas priimti užsakymą.

Daugiau
Alaus apskaita ir dozavimas

Daugiausia Lietuvos, Latvijos ir Estijos restoranuose, klubuose ir baruose yra išpilstoma alaus. Tai vienas populiariausių gėrimų Baltijos šalyse, kurio pardavimo dalis sudaro didžiąją dalį visų alkoholinių gėrimų apyvartos.

UCS siūlo naudingą produktą – tikslią pilstomo alaus apskaitą, kuri skaičiuoja kiekvieną alaus lašą bei tuo pat metu į kasą įneštus pinigus.

Sistemą sudaro  „R-Keeper“ programinė įranga, sujungta su alaus dozavimo įranga, kurių derinys užtikrina šios sistemos puikų funkcionalumą ir naudingumą.

Daugiau
Alaus savitarnos sistema

Šiandien personalo darbuotojai vis dar daugiausiai laiko sugaišta lankytojams tiekdami alų, o ir svečiai kartais supyksta bandydami pasikviesti nuolat skubantį padavėją.

UCS, besirūpindama viešojo maitinimo įmonėmis, prekiaujančiomis alumi, ir UAB „Pilsena“, kuri yra viena pirmaujančių įmonių, užsiimančių pilstomo alaus įrangos gamyba ir pardavimu Baltijos šalyse, siūlo patogų „R-Keeper“ sistemos alaus savitarnos modulį. Ši alaus savitarnos sistema leidžia pačiam svečiui įsipilti alaus ir patirti dar daugiau teigiamų įspūdžių!

Prie staliuko, kuriame įdiegta alaus savitarnos sistema, yra įmontuotas alaus kranas, iš kurio alų svečiai gali piltis patys ir kiek tik nori. Virš stalo arba ant sienos, pritvirtintame ekrane svečiai mato tikslų išgerto alaus kiekį. Sistema užtikrina, kad svečias visada gaus šviežią ir šaltą alų.

Daugiau
Kliento monitorius

Kliento monitorių rekomenduojame naudoti maitinimo įstaigose, kur klientai atsiskaito ne prie staliuko, o prie kasos. Kliento ekranas naudojamas kaip reklamos ir informavimo priemonė, suteikianti galimybę klientui matyti tiek reklamą laukiant eilėje prie kasos, tiek detalią užsakymo informaciją. Naujovė aktualiausia savitarnos restoranams, greito maisto užkandinėms, visur, kur aptarnavimas vyksta eilėje.

Daugiau
Integracija su buhalterinėmis programomis

R-Keeper V7 programa turi importo - eksporto funkcijas, kurių pagalba galima eksportuoti reikiamus duomenis iš vienos programos ir suimportuoti į kitą buhalterinę programą. Populiariausias ir dažniausiai pasitaikantis ryšys su įvairiomis buhalterinėmis programomis, kai į buhalterinę programą yra suimportuojami pajamavimo dokumentai (sąskaitos-faktūros), tiekėjų gražinimo dokumentai, žaliavų nurašymo dokumentai, pardavimų dokumentai, galimi ir kiti dokumentų importo variantai.

Daugiau
Tarifikacijos sistema

Sistemoje „R-Keeper“ darbo su boulingu valdymui sukurta tarifikacijos sistema - restorano valdymo sistemos „R-Keeper“ dalis, suteikianti galimybę automatiškai paskaičiuoti paslaugos laiko kainą pagal galiojančius tarifus. Šis sprendimas skirtas objektams, teikiantiems paslaugas, kurių vertė skaičiuojama priklausomai nuo naudojimo laiko (pavyzdžiui biliardas, boulingas, sauna, soliariumas).

Daugiau
Lokali pranešimų sistema

Mygtukai padavėjo iškvietimui, padavėjo pranešimų gavikliai, pranešimų ekranai - greitam ir kokybiškam paruoštų patiekalų ar gėrimų perdavimui maitinimo įstaigos lankytojams.

Nustatyta, jog įdiegus pranešimų sistemą, pagreitėja užsakymų pristatymo laikas.

Sistemos veikimo principas: ant stalų ar tik kai kurių iš jų (nutolusių ar lauko staliukų) išdėstomi vieno klavišo (padavėjo iškvietimui) arba trijų klavišų (padavėjo iškvietimui, sąskaitai, išvietimo atšaukimui) mygtukai.

Daugiau
Salės plano braižymas

Ar žinote, kad psichologai yra nustatę, jog grafinė, o ne tekstinė informacija yra įsimenama greičiausiai. Todėl įvedę salės planą į "touchscreen" stoties ekraną Jūs dar labiau supaprastinsite savo padavėjų ar barmenų darbą ir sutaupysite jų laiką.

Daugiau
Virtuvės informavimo sistema

KDS (Kitchen Display System) – tai restorano virtuvėje esantis monitorius, kuriame matomi visi virtuvės užsakymai. Užsakymai valdomi specialia virtuvei skirta klaviatūra. Visi užsakymai matomi ekrane, kurie yra išskaidyti į einamuosius ir atidėtus užsakymus. Užsakymai pagal vykdymo prioritetus gali skirtis spalvomis.

Daugiau
“Aptarnavimas eilėje“

Vis daugiau dėmesio sulaukiantis sprendimas greito maisto restoranuose. Tai svečių aptarnavimas dar stovint eilėje prie kasų. Padavėjas suveda svečio užsakymą į nešiojamą terminalą prie stovinčio eilėje svečio. Užsakymas akimirksniu atvaizduojamas monitoriuose ar atspausdinamas užsakymų spausdintuvuose.

Suvedus užsakymą, svečias gauna sąskaitą, kur mato visą savo užsakymą bei mokamą sumą. Priėjus prie kasos jam reikia tik pasiimti maistą ir susimokėti. Beje, prie kasos svečias dar gali papildyti užsakymą. Be to, svečias, žinodamas kiek turės mokėti, susiskaičiuoja reikiamą pinigų sumą , o tai pagreitina aptarnavimą.

Daugiau
Mobili inventorizacija

Dauguma restoranų atlieka inventorizaciją paprasčiausiu „rankiniu“ būdu: atsispausdina produktų lentelę, ranka surašo likutį ir vėliau visą informaciją suveda į kompiuterinę apskaitos sistemą. Taip atliekama inventorizacija užima daug laiko, o klaidų tikimybė išlieka didelė dėl rašybos ir suvedimo į kompiuterį klaidų.

Siekdami palengvinti virtuvės darbuotojų darbą, maitinimo įmonėms siūlome delninį kompiuterį su integruotu skaitytuvu, skirtą inventorizacijai maitinimo įmonių virtuvėse ir sandėliuose atlikti. 

Daugiau


Naujas efektyvesnis užsakymų įvedimo būdas užsakymus priimant prie kasos
Restoranai, aptarnaujantys klientus eilės principu ir turintys platų patiekalų pasirinkimą, gali dirbti efektyviau. Maitinimo įstaigoms, naudojančioms R-Keeper V7 sistemą, tapo prieinamas naujas užsakymo įvedimo būdas. Technologija suteikia galimybę priimti užsakymą taip, kad kliento nereikėtų pertraukti, norint pasitikslinti komplekso/patiekalo sudėtį. Plačiau


Patiekalų rinkiniai (kompleksiniai patiekalai) – būdas parduoti daugiau
Kompleksiniai pietūs – galimybė pavalgyti greičiau ir pigiau Jūsų skubantiems klientams, o Jums – būdas pritraukti daugiau klientų bei parduoti daugiau patiekalų. Siūlyti sukomplektuotus patiekalus pravartu ne tik dienos metu. Kompleksinis rinkinys gali būti sudarytas tiek iš vieno patiekalo, tiek iš neriboto patiekalų skaičiaus. Sudarę galimybę klientui pačiam susikomplektuoti patiekalus už specialią kainą, Jūs paskatinsite pirkti tam tikrų patiekalų grupes. Pavyzdžiui, perkant 3 bokalus alaus iškart, kepta duona kainuoja pigiau; perkant 3 picas, 4 nemokamai. Plačiau


R-Keeper V7 klientams – didesnės INTERNET MONITORING galimybės
Nuo šiol, atsinaujinę R-Keeper V7 Internet Monitoring‘o versiją, UCS Baltic klientai einamąjį savo įstaigos darbą gali stebėti ne tik per PC, bet ir naudodami naujuosius technologinius įrenginius – sparčiai populiarėjančius iPad ir iPhone.
Dar vienas sistemos privalumas – galimybė matyti visų restoranų duomenis kartu, stebėti visų padalinių darbą ir gauti bendrą ataskaitą, o ne jungtis prie kiekvieno serverio atskirai. Plačiau


“Lipnios” žinutės - unikalus modulis R-Keeper V7 sistemą naudojantiems restoranams
Tai kasos lange atsirandantis virtualus skelbimas – aktualus informacinis pranešimas, kuris “kabo” lange kaskart, kol padavėjas nepradeda dirbti su kasa. Tokius virtualius priminimus galima siųsti tiek centralizuotai į visų padalinių kasas, tiek į konkrečią kasą. Nesudėtingai, vos per kelias sekundes yra nustatoma kada ir kokiose kasose bus matoma atitinkama žinutė. Plačiau


Integruota darbo laiko apskaita R-Keeper V7 sistemoje
Klientai, dirbantys su R-Keeper V7 sistema nuo šiol be jokių papildomų išlaidų gali naudotis integruota darbo laiko apskaita.
Darbuotojai ateidami ir išeidami registruojasi R-Keeper V7 sistemoje perbraukdami asmenine magnetine kortele arba suvesdami darbuotojo kodą ir slaptažodį. Plačiau


R-Keeper V7 populiarėja. Daugiau funkcijų - daugiau naudos

Įmonei UCS Baltic naujausią R-Keeper versiją R-Keeper V7 rinkai pristačius prieš pora metų, ši versija sparčiai išpopuliarėjo ir, anot klientų, pasiteisino. Vis daugiau klientų renkasi ne įprastą R-Keeper V6 versiją, bet naują, daugiau funkcijų ir galimybių turinčią R-Keeper V7.
Plačiau


"KFC" ir "Pizza Hut" savo plėtrai Lietuvoje ir toliau renkasi "R-Keeper"

Didžiausiam pasaulyje tinklinių restoranų tinklui priklausantys greito maisto restoranai „KFC“ bei „Pizza Hut“, iki šiol veikę tik Kaune, jau kurį laiką džiugina skrudinto viščiuko ir storapadžių picų mėgėjus ir Vilniuje. Pasaulyje gerai žinomos "KFC" ir „Pizza Hut" restoranai sostinėje atidaryti prekybos ir pramogų centre „Ozas". Plačiau


Patogus ir paprastas sąskaitų-faktūrų išrašymas R-Keeper V7 programoje

Ar žinote, kad R-Keeper V7 programoje sąskaitos-faktūros gali būti spausdinimos per tą patį spausdintuvą, per kurį spausdinami ir paprasti užsakymai arba išankstinės sąskaitos (pre-čekiai)? Kasininkas sąskaitą–faktūrą gali atspaudinti tiesiog čekio apmokėjimo metu. Nereikia turėti specialių sąskaitos-faktūros blankų, atskiro spausdintuvo, eksploatacinių medžiagų. Plačiau


Naujovė R-Keeper V7 sistemoje - kliento monitorius
Pristatome naujovę – kliento monitorių, skirtą naudoti maitinimo įstaigose, kur klientai atsiskaito ne prie staliuko, o prie kasos. Kliento ekranas naudojamas kaip reklamos ir informavimo priemonė, suteikianti galimybę klientui matyti tiek reklamą laukiant eilėje prie kasos, tiek detalią užsakymo informaciją. Plačiau


UCS sistemomis naudojasi ir Dubline

Airijos sostinėje duris atvėrė atsinaujinęs restoranas „Admiral“, klientams siūlantis tradicinės rusiškos virtuvės patiekalus. Užėję restorano lankytojai pasijunta tarsi tikrame laive, mat išskirtiniame originaliame interjere gausu jūrinės tematikos detalių, kurios sukuria jaukią atmosferą. Plačiau

 

 

Klientų monitoriai (2nd screen), virtuvės informavimo sistema KDS, integruoti su kasomis banko terminalai, video stebėjimo sistema greito maisto restorane “KFC”

    

Plačiau

 

Nešiojamų terminalų padavėjoms sprendimo pavyzdys "Šiaulių arenos" bare

   

Plačiau

 

Alaus apskaitos sistemos pavyzdys "Siemens" arenoje

   

Plačiau

 

Savitarnos sistemos pavyzdys restorane "Vilniaus Bastėja"

   

Plačiau

 

Alaus savitarnos sistemos pavyzdys restorane "Alibi"

   

Plačiau

 

Biliardo valdymo su "R-Keeper" sistema pavyzdys biliardo klube "Muskatas"

   

Plačiau

 

Lokalios pranešimų sistemos pavyzdys "Šiaulių arenos" bare

   

Plačiau

 

novatoriška, patikima ir patogi sistema, kurią kuriant buvo panaudota sukaupta patirtis vystant ankstesniąsias „R-Keeper“ programas ir įdiegta daug naudingų funkcijų ir galimybių. Skirta restoranams, restoranų tinklui, kavinėms, klubams.

Trūksta informacijos? Reikia konsultacijos? Norite įsigyti? Susisiekite!
Užpildykite pateiktą formą ir mūsų konsultantai su Jumis netrukus susisieks.
Vardas
El. paštas
Telefonas
Miestas
Jūsų klausimai
 

 

UAB "UCS Baltic". Ulonų g. 5, LT-08240, Vilnius / Tel. 8-5-210 72 47 / Rašykite mums info@ucs.lt    © 2014 UAB "UCS Baltic" 

 
 

Kitos UCS grupės įmonės: www.ucs.lv, www.ucs.ee     UCS atstovaujami ženklai:      

1