Visą parą veikiančios UCS serviso tarnybos telefonas: 8 700 55051

Susisiekite telefonu: +370 5 2107247

arba rašykite sales@ucs.lt
 

UCS klientams
ucs.lt > Sprendimai > Viešbučiams > Viešbučio valdymo programa Shelter2

 

Viešbučių procesų automatizavimo sistema Shelter2

Shelter2 – tobulas sprendimas apgyvendinimo paslaugas teikiančioms įmonėms. Pradedant mažais nakvynės namais, kuriems reikia pritraukti naujų klientų, baigiant milžinišku viešbučiu, kuriam reikia susidoroti su dideliais srautais.

Ši viešbučių valdymo sistema sudaryta iš:

  • Bazinės dalies -  į ją įeina pagrindinės, svarbiausios funkcijos. Ši dalis suteikia galimybę kaupti visus reikalingus viešbučio duomenis, atlikti operacijas, reikalingas viešbučio administratoriui, registruoti organizacijų, grupių bei korporacijų užsakymų rezervaciją, sujungti kompiuterinį kasos aparatą su viešbučio programa ir generuoti kasdieniniam viešbučio darbui reikalingas ataskaitas
  • Papildomų komponentų: ryšys su telefonų sistema, renginių menedžeris, internetinės rezervacijos, sujungimas su spynų sistema, kambarinių modulis, ryšys su „R-Keeper“ ir „StoreHouse4“ sistema, ryšys su Wubook Chanel manager, „Guest anouncer“.

Taip sutaupomi pinigai ir laikas, kadangi jūs perkate tik reikalingas ir naudojamas funkcijas. Nedidelis viešbutis gali įsigyti pagrindinę programos dalį, o didesnis - visas reikalingas papildomas funkcijas, programas bei įrangą.

Čia galite atsisiųsti Shelter2 sistemos pristatymą PDF formatu.

Kuo Shelter2 viešbučių valdymo sistema pranašesnė lyginant su kitomis sistemomis?

  • Vartotojo langas pritaikomas prie jūsų įmonės dizaino – galėsite pasirinkti stilių, spalvas, kurie atspindės jūsų įmonės įvaizdį ir atrodys profesionaliai.
  • Valdymas Microsoft Office principu - Shelter2 naudotis sugebės bet kas, kas yra dirbęs Word, Excel ar kitomis MS Office paketo programomis.
  • „Drag and drop“ funkcija dirbant su rezervacijomis – dažnai tenka perkelti svečių rezervacijos laiką? Tiesiog paimkite ir perneškite užsakymus vienu pelės paspaudimu.
  • Integracija su WuBook ir visais pasaulio apgyvendinimo paieškos kanalais – patogiai valdykite savo viešbučio paskyrą visose viešbučių paieškos svetainėse. Booking.com, Expedia, Agoda ir kiti – visi pasiekiami per WuBook.
  • Kambarių užimtumo ataskaitos – stebėkite užimtumą praeityje ir į ateitį. Ši funkcija padės planuoti rinkodarines priemones taip, kad pasiektumėte geriausius užimtumo rezultatus.
  • Patogus renginių valdymas tiesiai iš rezervacijos lango – turite konferencijų salių, pirčių, rezervuojate patalpas? Shelter2 renginių valdymo įrankis padės jums aiškiai ir patogiai tvarkyti šiuos duomenis.
  • Aukštas saugumo lygis – turbūt visi žino, kad daugelis užsakymų viešbučiuose atliekami ne grynaisiais pinigais, o kredito bei debeto kortelėmis. Visa kortelių informacija Shelter2 programos pagalba bus saugiai užkoduota.
  • Išankstinių sąskaitų paruošimas – Shelter2 padės greitai paruošti išankstines sąskaitas bei sąskaitas-faktūras tiesiai iš programos. Pagal sukurtą šabloną sistema įtrauks visą reikiamą informaciją ir jums beliks tik pasirinkti ar dokumentus spausdinti ar išsiųsti el. paštu, kas beje, irgi daroma vienu mygtuko paspaudimu.
  • Pakeitimų žurnalas – žurnale registruojama visi darbuotojų daromi pakeitimai, seka, laikas bei data. Manote, kad rezervacijoje įsivėlė klaida? Pasitikrinkite žurnale ir viskas akimirksniu taps aišku.
  • Svečio nuotraukos išsaugojimas – naudodami integruotą ar išorinę web-kamerą prie kliento profilio išsaugokite jo nuotrauką.
  • Grupės apgyvendinimo funkcija – neverskite klientų laukti eilėje, patogiai įregistruokite didelį skaičių lankytojų.
  • Telefonų naudojimo apskaita – Shelter2 turi galimybę patogiai valdyti telefonus klientų kambariuose bei priskirti reikiamas kainas.
  • Užduočių paskyrimas – patogiai palikite žinutes elektrikui, valytojui ar kitiems darbuotojams. Dirbdami nurodytame kambaryje jie galės matyti jūsų pranešimus ir atsižvelgs į komentarus (pvz. Vonioje reikia pakeisti perdegusią lemputę).

Nuotraukos:

Shelter2 valdymas primena Microsoft Office

Shelter2 viešbučių automatizavimo sistemos rezervacijų langas

Shelter2 viešbučių automatizavimo sistemos klientų atributų langas

Shelter2 viešbučių automatizavimo sistemos dizainas keičiamas pagal klientų pageidavimus

Shelter2 sistemos folio

Shelter2 sistemos ataskaitų langas

Shelter2 sistema

Shelter2 viešbučių automatizavimo sistemos rezervacijų langas

 

Papildomi sprendimai, naudojantiems Shelter2 sistemą:

Renginių menedžeris

Populiaru viešbučiuose organizuoti įvairius renginius, seminarus, konferencijas ar pobūvius. Dėl to svarbu, kad vykstantys renginiai vyktų laiku, o viešbučių administratoriams ir vadybininkams nebūtų sunku tvarkyti, valdyti ir naudoti informaciją.

Siūlome patogią programą „Renginių menedžeris“, kuri padės Jums greitai ir kokybiškai administruoti Jūsų viešbutyje vykstančius renginius.

Daugiau
Telefoninių pokalbių apskaitos programa viešbučiams

Jeigu Jūsų viešbutyje gyvena asmenys atvykę iš užsienio ar tie, kuriems reikalingas vietinis telefoninis ryšys, būna sunku tiksliai vesti telefoninių pokalbių apskaitą.

Siūlomą puikų sprendimą - telefoninių pokalbių apskaitos programą, kuri padės Jums efektyviai kontroliuoti ir valdyti Jūsų viešbučio svečių telefoninius pokalbius.

Daugiau
Kambarių rezervacija internetu

Internetinių rezervacijų modulis suteikia galimybę organizacijoms, turistinių grupių vadovams ar individualiems asmenims tiesiai iš internetinio puslapio gauti informaciją apie laisvų kambarių fondą bei rezervuoti kambarius.

Spynų sistema

Modulis “Spynų sistema” - tai automatinis programos sujungimas su viešbučio spynomis. Naudojant šį modulį viešbučio administratorius gali užkoduoti kambario raktą-kortelę iš viešbučio programos, taip taupydamas laiką.

Interneto, TV tarifikavimas

Jei Jūsų viešbutyje apmokestinamas internetas, viešbutyje veikia interneto kavinė arba kambariuose yra kompiuteriai, o taip pat įdiegta kabelinė televizija su papildomų programų užsakymu, įdiegus šį modulį interneto bei TV paslaugos su Jūsų nustatytomis kainomis už duomenų srautą bei mokamas TV programas automatiškai bus persiųstos į svečių sąskaitas.

Sąsaja su R-Keeper

Įdiegus sąsają su restorano programa R-Keeper Jūsų svečiams nereikės mokėti atskirai: pusryčių, pietų ar vakarienės restorane sąskaitos automatiškai siunčiamos į kambario sąskaitą, o viskas apmokama vienu kartu išvykstant iš viešbučio.

Sąsaja su StoreHouse

Šis modulis persiunčia viešbutyje parduotų, įkrautų į minibarus prekių kiekius į sandėlio apskaitos programą StoreHouse.


Įgyvendintas viešbučio administravimo sistemos HOTEX projektas "Hotel Tilto" viešbutyje

   

Plačiau

 

Papildomi sprendimai, naudojantiems Shelter2 sistemą:

Viešbučio procesų automatizavimo sistema, apimanti visas viešbučio funkcijas.

Trūksta informacijos? Reikia konsultacijos? Norite įsigyti? Susisiekite!
Užpildykite pateiktą formą ir mūsų konsultantai su Jumis netrukus susisieks.
Vardas
El. paštas
Telefonas
Miestas
Jūsų klausimai
 

 

UAB "UCS Baltic". Ulonų g. 5, LT-08240, Vilnius / Tel. 8-5-210 72 47 / Rašykite mums info@ucs.lt    © 2014 UAB "UCS Baltic" 

 
 

Kitos UCS grupės įmonės: www.ucs.lv, www.ucs.ee     UCS atstovaujami ženklai: