„AirInn Vilnius“ viešbučio valdymas su Ericsoft
Viešbutis „AirInn Vilnius“ įsikūręs šalia Vilniaus tarptautinio oro uosto, vos už 50 metrų nuo pagrindinio terminalo. Pro kai kurių numerių langus matosi lėktuvų pakilimo takas. Šis viešbutis – patogiausia vieta apsistoti tarp skrydžių arba rengti tarptautines konferencijas.
Neseniai AirInn Vilnius buvo įdiegta Ericsoft Hotel 4o viešbučių valdymo sistemą su Channel Manager, kuris padeda taupyti laiką rezervacijų portalų valdymui bei Booking Engine moduliu, valdančiu internetines rezervacijas.
Viešbutis taip pat į savo tinklapį įkėlė sutartinių tarifų sistemą, t.y. jei įmonės nori rezervuoti kambarius sutartinėmis kainomis, joms suteikiamas kodas, kurį suvedus viešbučio tinklapyje rodomi tik šioms įmonėms skirti tarifai. Darbui su įmonėmis papildomai buvo įdiegtas sutarčių modulis, kuris visas viešbučio sutartis perkėlė į Ericsoft duomenų bazę, tad sistema automatiškai atpažįsta besikreipiančiai įmonei teikiamus tarifus pagal pasirašytą sutartį.
AirInn buvo sukurtas sujungimas su Omnitec spynų sistema, kuri leidžia užprogramuoti kambario durų rakinimo kortelę tiesiai iš viešbučio valdymo programos.
Viešbutyje taip pat buvo įdiegtas CRM (Customer Relationship Management) – santykių su klientais valdymo modulis, kuris leidžia siųsti laiškus prieš vizitą (pre-arrival), su priminimu apie rezervaciją bei informacija apie tai, kaip pasiekti viešbutį bei laiškus po atvykimo (post-arrival) su reikalinga informacija svečiui bei atsiliepimų anketa.
AirInn Vilnius taip pat pasirinko vieną iš UCS Baltic siūlomų naujovių – pasų nuskaitymo modulį. Šis modulis susideda iš pasų skaitytuvo, elektroninės planšetės ir programinės įrangos, diegiamos į viešbučio kompiuterį. Duomenys iš skanuoto dokumento automatiškai transformuojami į elektroninį formatą ir supildomi elektroninėje registracijos kortelėje, kurią klientas pasirašo naudodamas planšetę. Taip pagreitinama registracija bei darbas su svečio duomenimis, sumažinama žmogiškų klaidų galimybė bei sumažėja išlaidos popieriui bei administravimui.
Ši sistema mums nuo pečių nuėmė daug rūpesčių, tad dabar daugiau dėmesio galime skirti paslaugų gerinimui ir verslo augimui. Rekomenduoju ją visiems viešbučių savininkams.
Aleksandras Gribojedovas, Airinn Hotel direktorius