Turite klausimų?
Spauskite čia!

Litexpo kavinės automatizavimas

Naujuosius 2020-uosius  metus pradėjome įgyvendinę didelį projektą – automatizavome „Litexpo“ parodų centro kavinės veiklą. Sistema susideda iš r_keeper kasos, savitarnos kasų, MenuBoard ekrano bei užsakymų valdymo sistemos.

Procesas vyksta taip:

  • MenuBoard ekrane svečiai mato dienos pietums siūlomus patiekalus su kainomis, kuriuos dienos pradžioje su nuotraukomis patalpina kavinės darbuotojai.
  • Klientai maistą gali užsisakyti prie įprastos r_keeper kasos arba viename iš trijų savitarnos terminalų.
  • Užsisakant maistą savitarnos terminaluose galima greitai apmokėti užsakymą kortele, be to, laukiančiųjų eilė pasiskirsto per tris užsakymų ekranus, tad reikia mažiau laukti.
  • Apmokėjus užsakymą klientas gauna čekį su užsakymo numeriu, kuris taip pat atsiranda užsakymų valdymo ekrane, kuriame galima matyti užsakymo statusą (gaminamas arba pagamintas)
  • Tuo tarpu virtuvėje, tam skirtame ekrane, iš karto atsiranda apmokėti užsakymai, kuriuos darbuotojai gali pradėti gaminti.
  • Paruošus maistą virtuvės darbuotojas pora spustelėjimų ekrane uždaro užsakymą ir kliento užsakymų ekrane jis automatiškai persikelia į pagamintų užsakymų sąrašą.
  • Klientas, pamatęs, kad jo užsakymas persikėlė į „pagaminta“ dalį, prieina prie konvejerio bėgelių, kuriais keliauja padėklai su maistu bei užsakymo numeriu ir atsiima savo užsakytą maistą.
Litexpo kavinės meniu ekranai ir r_keeper  savitarnos kasos

Meniu ekranai ir savitarnos kasos

Litexpo kavinės r_keeper savitarnos kasos

r_keeper savitarna

Litexpo kavinės užsakymų valdymo kliento ekranas

Užsakymų valdymo ekranas

Litexpo kavinės užsakymų atsiėmimo vieta

Užsakymų atsiėmimas

Litexpo kavinės interjeras

Kavinės interjeras