Turite klausimų?
Spauskite čia!

Savitarnos sprendimas atsinaujinusiame restorane LivIn!

Kovo 8 dieną atsidarė atsinaujinęs sveikų ir subalansuotų dienos pietų restoranas LivIn, nuo šiol siūlantis savitarnos paslaugą. 

Restorane įrengėme tris savitarnos kasas su r_keeper Kiosk Pro programa, KDS ir QMS sistemas. Restorano savininkai pasirinko kabinamų ekranų sprendimą, kuris puikiai dera prie modernios klasikos interjero.

Užsakymai į virtuvę keliauja per KDS virtuvės užsakymų valdymo sistemą, o apie pagamintus užsakymus klientai informuojami Eilės valdymo sistemos (QMS) ekrane restorano salėje, kur tam skirtoje vietoje užsakymą galima atsiimti.

Pandemijos metu, kai būtina laikytis atstumo ir vengti kontakto, savitarnos sprendimai – puiki išeitis. Savitarnos kasos išskirsto klientų srautus ir leidžia jiems užsisakyti maistą patiems nekontaktuojant su padavėjais.

Daugiau apie savitarnos sistemas skaitykite čia.

savitarnos kasos restorane livinsavitarnos kasa restorane livin r_keeper savitarnos kasos restorane livin