Savitarnos sprendimas atsinaujinusiame restorane LivIn!
Kovo 8 dieną atsidarė atsinaujinęs sveikų ir subalansuotų dienos pietų restoranas LivIn, nuo šiol siūlantis savitarnos paslaugą.
Restorane įrengėme tris savitarnos kasas su Kiosk Pro programa, KDS ir QMS sistemas. Restorano savininkai pasirinko kabinamų ekranų sprendimą, kuris puikiai dera prie modernios klasikos interjero.
Užsakymai į virtuvę keliauja per KDS virtuvės užsakymų valdymo sistemą, o apie pagamintus užsakymus klientai informuojami Eilės valdymo sistemos (QMS) ekrane restorano salėje, kur tam skirtoje vietoje užsakymą galima atsiimti.
Pandemijos metu, kai būtina laikytis atstumo ir vengti kontakto, savitarnos sprendimai – puiki išeitis. Savitarnos kasos išskirsto klientų srautus ir leidžia jiems užsisakyti maistą patiems nekontaktuojant su padavėjais.
Daugiau apie savitarnos sistemas skaitykite čia.