Svečio priėmimas po administracijos darbo laiko pabaigos
Viešbučių versle svečias yra pats svarbiausias asmuo, kuris turėtų būti tinkamai aptarnautas. Klientui paliktas geras įspūdis padidins viešbučio svečių skaičių bei reputaciją.
UCS Baltic rado sprendimą viešbučiams, kurių svečiai dažnai atvyksta vėlai vakare, po administracijos darbo valandų. Dabar su Ericsoft viešbučių valdymo programa integruojame sistemą, kurios pagalba svečias gali pats pasiimti kambario raktą ir apsigyventi viešbutyje. Sistemos veikimas labai paparstas – likus dviems dienoms iki atvykimo į viešbutį, svečias gauna el. laišką, kuriame nurodomas kodas seifo, kuriame svečias galės rasti kambario raktą bei reikalingą informaciją. Svečiui neatvykus iki administracijos darbo laiko pabaigos viešbučio darbuotojui tereikės palikti raktą atitinkamame seife, o užregistruoti klientą bus galima sekantį rytą.
Ericsoft programa ir seifo sistema jau naudojasi Stay Express viešbutis Vilniuje. Šis viešbutis klientui suteikia ir specialų slaptažodį įeiti į foje, tad užtikrinamas ir svečių ir viešbučio saugumas.
Stay Express taip pat turi įsidiegę šiuos modulius:
- Internetinės rezervacijos svetainėje – https://www.youtube.com/watch?v=jwjlX6kKigM
- Channel Mananger – Rezervacijos iš rezervavimo portalų (booking.com, expedia, airbnb) atkeliauja tiesiai į Ericsoft programą, o viešbučio užimtumas atnaujinamas automatiškai.
- Yield manager – viešbučio kambarių kaina keičiasi automatiškai atsižvelgiant į užimtumą, tad kainas koreguoti užtenka tik kartą per metus.
- Key Cards modulis – padeda gaminti raktus tiesiai iš viešbučio valdymo programos.
- CRM modulis – siunčia pranešimus svečiams: laiškus prieš atvykimą, atsisveikinimo laiškus, o taip pat ir pranešimus svečiams apie galimybę atsiimti raktą iš seifo.
Ericsoft viešbučio valdymo sistema skirta viešbučio valdymo procesams bei viešbučio administracijos laiko optimizavimui. Ši programa ne tik padės sutaupyti tiek viešbučio administracijos, tiek svečių laiką, bet ir nustebins savo patogumu ir inovatyvumu.