KITOS/PAPILDOMOS unTill funkcijos
GRĮŽTI Į UNTILL PUSLAPĮ |
KLIENTAI
Jei vykdote lojalumo programas su lojalumo kortelėmis ar tiesiog turite reguliariai besilankančių svečių, unTill programa padės visa tai suvaldyti.
NUOLATINIO KLIENTO SĄSKAITA
Jei turite svečių, kurie dažnai lankosi ir laiko atidarytą sąskaitą ilgesnį laiką, galima įvesti tokį klientą į sistemą ir sukurti jo paskyrą. Tai taip pat naudinga, kai, pavyzdžiui, darbuotojų pietus apmoka įmonė, tada sukuriama įmonės sąskaita ir visi darbuotojai paprašo jų patiekalus įskaičiuoti į ją, o mėnesio gale įmonei išrašoma sąskaita faktūra.
Svečiui atvykus tereikia pasirinkti kliento vardą ir staliukas automatiškai atsidarys. Svečiai gali būti identifikuojami ir lojalumo kortelėmis.
Kai svečias ateina sekantį kartą, jį identifikavus užsakymas toliau pildomas. Apmokėjimas atliekamas paspaudus mygtuką “Į sąskaitą” ir klientas vėliau gauna sąskaitą faktūrą. Galimas apmokėjimas ir grynais ar kortele.
- Pasirinkus nuolatinio kliento sąskaitą automatiškai atidaromas užsakymas
- Galima peržiūrėti visų nuolatinių klientų atidarytas sąskaitas viename lange
IŠANKSTINIAI APMOKĖJIMAI/KLIENTO KREDITAS
UnTill turi galimybę klientams apmokėti iš anksto ir po to nuskaičiuoti lėšas nuo kliento kortelės. Svečias gali atsiskaityti šiuo būdu tol, kol jo balansas teigiamas, nebent nustatomas svečio kredito limitas. Tai aktualu organizuojant šventes, kai mokėtojas sumoka tam tikrą sumą iš anksto ir visiems šventės svečiams leidžia užsisakinėti maistą ar gėrimus.
- Išankstiniai mokėjimai kasoje
- Galimas kreditas
- Galima atspausdinti balansą ant čekio
LOJALUMO TAŠKAI
„Turite sukaupę lojalumo taškų, ir norite juos panaudoti?“
Jei naudojamasi lojalumo taškais, POS kasa pati paklausia, ar norima juos panaudoti. Svečias gali būti pasirenkamas iš duomenų bazės (jei yra nedidelis tokių klientų kiekis) arba identifikuojamas lojalumo kortele.
Galima nustatyti, už kurių patiekalų ar gėrimų įsigijimą ir kiek taškų skirti, taip pat pasirinkti, kas gali būti apmokėta lojalumo taškais (pavyzdžiui, maistas ir gėrimai, išskyrus alkoholį). Taškų likutis rodomas čekyje.
- Taškų kiekis priskiriamas konkretiems meniu elementams
- Sąskaitos pilnas ar dalinis padengimas lojalumo taškais
- Sistema automatiškai iš anksto apskaičiuoja, ar yra pakankamai taškų ir pasiūlo padavėjui tokį atsiskaitymo būdą kasoje
BENDROS SĄSKAITOS
Jei turite klientų, kurių darbuotojai lankydamiesi pas Jus naudoja kliento korteles, kasos sistemoje unTill galima periodiškai atspausdinti bendrą visų darbuotojų sąskaitą ir išsiųsti įmonei kaip sąskaitą faktūrą. Sąskaitoje bus rodoma, kas ir kada kokius patiekalus įsigijo.
- Viena sąskaita keliems svečiams
- Idealu verslo klientams
- Viena bendra sąskaita faktūra
SĄSKAITOS FAKTŪROS
Sąskaitos faktūros gali būti atspausdintos biuro spausdintuvu, išsaugomos .pdf formatu arba siunčiamos el. Paštu. Tol, kol sąskaita faktūra nepažymima kaip sumokėta, ji lieka prie “įsiskolinimų”. Visų įsiskolinimų ir sumokėtų sąskaitų informaciją galima matyti POS kasoje. Sąskaitos faktūros gali būti spausdinamos ir atgaline data.
- Sąskaitų faktūrų valdymas
- Galima spausdinti, išsaugoti kaip .pdf arba išsiųsti el. Paštu
- Neapmokėtų sąskaitų faktūrų peržiūra
KLIENTO KORTELĖ
Kliento kortelės didina lojalumą ir skatina svečius vėl sugrįžti pas Jus. unTill palaiko magnetines (MCR), RFID bei MiFare/Smartcards korteles.
IŠANKSTINIAI UŽSAKYMAI
Jei vykdote išankstinius užsakymus, kaip, pavyzdžiui, gimtadienio torto ar užkandžių vakarėliui, unTill sistema leidžia tokius užsakymus valdyti tiesiog kasoje. Užsakyme reikia suvesti vardą ir adresą (jei bus pristatoma), taip pat sutartą atsiėmimo/pristatymo laiką. Taip pat galima pažymėti, ar užsakymas apmokėtas iš anksto.
Užsakymų sąrašas gali būti atspausdinamas arba tiesiog matomas ekrane, o klientui atvykus jo atsiimti, užsakymai atitinkamu laiku yra aktyvuojami ir gali būti apmokėti.
- Galima suvesti išankstinius užsakymus
- Užsakymai gali būti pristabdyti (atidėti)
- Labai tinka kepykloms, desertinėms ar kitoms įstaigoms, ruošiančioms maistą renginiams
- Visų užsakymų sąrašas
PAPILDOMI PASIRINKIMAI
Be užsakymų priėmimo ir apmokėjimų unTill turi daug papildomų funkcijų, o sistemos funkcionalumas nuolat plečiamas, vystomas ir tobulinamas.
PRIEŽIŪRA/SUPERVISION
Restorano vadovui kartais prireikia peržiūrėti ar patikrinti padavėjų užsakymus, ypač jei apmokomi nauji darbuotojai. Restorano administratorius, naudodamasis šia funkcija, gali grįžti ir pakoreguoti čekį, pakeisti apmokėjimo būdą ir atlikti kitus pataisymus. Žinoma, visi veiksmai registruojami ir tokios teisės suteikiamso tik restorano administratoriui.
Su šia funkcija taip pat galima pakartotinai atspausdinti čekį, o jei pasimeta virtuvės užsakymų čekis, galima jį aktyvuoti ir atspausdinti iš naujo.
SPAUSDINTUVŲ VALDYMAS
Ši funkcija leidžia matyti visus prie sistemos prijungtus spausdintuvus. Jei bent vieno jų funkcija sutrinka (pvz. Baigiasi popieriaus juosta), rodomas pranešimas kasos ekrane. Kai problema sutvarkoma, galima pasirinkti spausdinti dar kartą arba spaudinti per kitą spausdintuvą. Taip Jūsų darbas niekada nenutrūks.
Su šia funkcija taip pat galite aktyvuoti rečiau naudojamus spausdintuvus, pavyzdžiui, terasoje, kurią atidarote tik saulėtą dieną.
- Galima nukreipti čekio spausdinimą į kitą spausdintuvą
- Galima laikinai išjungti spausdintuvus
DARBO VALANDŲ REGISTRAVIMAS
Darbuotojų darbo laikas registruojamas naudojant kodą, apyrankę, kortelę ar kitą identifikavimo priemonę.
Pamaina prasideda pirmą kartą prisijungus ir darbuotojas gauna čekį. Darbo pabaigoje darbuotojas išsiregistruoja ir jo pamaina uždaroma. Galima registruoti pertraukas ar net darbuotojo pietus.
Jei darbuotojas pamiršo prisiregistruoti ar išsiregistruoti, administratorius gali tai pataisyti vėliau. Sistemą galima integruoti su darbo planavimo ar atlyginimo skaičiavimo programomis bei, žinoma, matyti darbo laiko ataskaitas.
- Darbuotojo prisiregistravimas/išsiregistravimas
- Pertraukų sekimas
- Darbuotojo pietų registravimas
- Galimybė integruoti su kitomis darbuotojų valdymo sistemomis
- Produktyvumo ataskaitos pagal darbuotoją