Ryšių su klientais valdymo modulis (CRM)
Kiek yra būdų, galinčių padėti plėsti Jūsų verslą?
Šimtas? Du šimtai? Tūkstantis?
Tiesą sakant, jų yra tik trys:
– Padidinti klientų skaičių;
– Padidinti vidutines vieno kliento išlaidas;
– Padidinti kiekvieno kliento sugrįžimo pas jus kiekį.
Klientas svarbiausias
Jūsų, kaip viešbučio valdytojo, pagrindiniai tikslai yra: pritraukti naujų klientų, pranokti jų lūkesčius pasiūlant išskirtines paslaugas (už kurias jie bus pasiruošę sumokėti daugiau) ir skatinti jų sugrįžimą į Jūsų viešbutį.
Kas yra ryšių su klientais valdymas (CRM)?
Šis terminas yra naudojimas apibrėžti visai vykdomai veiklai, susijusiai su santykių su klientais gerinimu. Norint sukurti santykius su klientais, kurie truktų kuo ilgiau, reikia gerai pažinti savo klientą, bendrauti su juo ir kartas nuo karto jam parodyti dėmesį, atitinkantį jo poreikius. Siųsti elektroninius laiškus, tuomet, kai tik prisimenate nepakanka, reikia nustatyti automatines procedūras tam atlikti. Komunikacija elektroniniu paštu privalo būti iš anksto suplanuota naudojant procesus, leidžiančius palaikyti asmeninį ryšį su klientu: praeityje, dabartyje ar ateityje.
Kodėl Jūs turėtumėte pasirinkti Ericsoft siūlomą ryšių su klientais valdymą?
Ši programa yra pilnai atitinkanti Jūsų poreikius ir turinti daugybę naudingų funkcijų, padedančių automatizuoti ir supaprastinti komunikacijos procesą su svečiais, bei valdyti jų rezervacijas:
- Pašto dėžutės integracija: ši funkcija leidžia valdyti Jūsų elektroninius laiškus tiesiai iš viešbučio valdymo sistemos (PMS) ir sekti kiekvieną bendravimo su klientu istoriją;
- Palyginamieji pasiūlymai: individualiūs palyginamieji pasiūlymai gali būti automatiškai išsiųsti keliais pelės mygtuko paspaudimais ;
- Elektroninio pašto rinkodara: siųskite reklamas, komercinius pasiūlymus skirtingoms svečių kategorijoms;
- Automatinis elektroninio pašto valdymas: reikalingas nuolatos siųsti naujienlaiškiams, reklaminiams laiškams. Ericsoft programos pagalba Jūs taip pat galėsite planuoti automatinius laiškus primenant apie besibaigiančias akcijas;
- Klientų priežiūra: nusistatykite svečių kategorijas, įtraukite renginių ir susikurkite savo šabloninius laiškus (pasveikinimo atvykus laiškai, padėkos už viešnagę, gimtadienio sveikinimai ir t.t.)
Kaip Jūs galite žinoti, ar svečiai yra patenkinti?
Gerai organizuota svečių valdymo veikla ne tik apima automatizuotų procedūrų įgyvendinimą, bet ir reikalauja nuolatinės veiklos analizės ir jos supratimo ar įgyvendinamos strategijos yra efektyvios. Ericsoft programos svečių valdymo modulis leidžia atlikti tyrimus, naudojant įprastines klausimų anketas, kurios gali būti išsiunčiamos svečiams po jų viešnagės norint pamatuoti, koks klientų pasitenkinimas Jūsų viešbučiu ir jame teikiamomis paslaugomis.
Elektroninių laiškų rinkodara
Programa Ericsoft padės Jums sukurti rinkodaros kampanijas ir reklaminius naujienlaiškius. Norint nustatyti sėkmingą strategijos įgyvendinimą, sistema stebės kliento veiksmus sekdama kontroliuoti kiek kartų buvo atidarytas tam tikras elektroninis laiškas. Be to, jis taps tikru rinkodaros asistentu, kuris padės kiekvieną dieną valdyti savo rinkodaros veiklą.