Turite klausimų?
Spauskite čia!

Telefoninių pokalbių apskaitos programa

Jeigu Jūsų viešbutyje gyvena asmenys atvykę iš užsienio ar tie, kuriems reikalingas vietinis telefoninis ryšys, būna sunku tiksliai vesti telefoninių pokalbių apskaitą. Todėl siūlome puikų sprendimą – telefoninių pokalbių apskaitos programą, kuri padės Jums efektyviai kontroliuoti ir valdyti Jūsų viešbučio svečių telefoninius pokalbius.

Programos privalumai:

  •  Programa suteikia galimybę sužinoti, iš kurio kambario telefono ir kur skambinta, kiek laiko kalbėta, kiek pokalbis kainavo;
  •  Programa fiksuoja visus išeinančius skambučius ir nei vienas skambutis negali būti nepastebėtas;
  •  Programa patogi taip pat dėl to, kad informacija fiksuojama tuoj pat pokalbiui pasibaigus;
  •  Viešbučiams ypač patogu, kad naudojant apskaitos programą yra galimybė suvesti visus telefoninių pokalbių tarifus, pagal kuriuos bus apmokestinti viešbučio svečių skambučiai;
  •  Programa taip pat turi įvairių ataskaitų generavimo funkciją. Visas ataskaitas galite atsispausdinti arba įsirašyti į bylą;
  •  Greitos programos ataskaitos ypač patogios viešbučių savininkams, vadovams, administracijai, kur klientų kaita didelė, o atsiskaitymai skubūs;
  •  Jei Jūs naudojate ir viešbučio administravimo sistemą, programa turi galimybę perduoti informaciją kur skambinta bei pokalbio kainą tiesiai į svečio sąskaitą;
  •  Dar vienas didelis programos privalumas – visi užrašai ir paaiškinimai surašyti lietuvių kalba. Pokalbių apskaitos programa pritaikyta bet kokiai telefoninei sistemai. Be to, programa labai lengvai valdoma, yra paprasta, o jos galimybes visada galima išplėsti.

Tarifai ir kodai