Turite klausimų?
Spauskite čia!

Kovą – 30% nuolaida pereiti prie „Ericsoft Suite 5“

Turite viešbutį ar kelis? Padėsime Jums dirbti dar efektyviau. Kaip? Atnaujinsime viešbučio valdymo ir administravimo sistemą „Ericsoft“ į patobulintą „Suite 5“ versiją. Arba įdiegsime, jei dar jos neturite.

Visą kovo mėnesį mūsų klientams taikome 30% nuolaidą „Ericsoft“ programos atnaujinimui į „Suite 5“ versiją, o dar neturintiems programos pasiūlysime gerą kainą.

„Jau daugiau nei 80 viešbučių Lietuvoje ir Latvijoje savo darbą organizuoja su Italijoje sukurta „Ericsoft“ programa, o šiuo metu kaip tik pradėjome atnaujinimo darbus – viešbučiai pereina prie patobulintos programos versijos, kuri leidžia dirbti dar efektyviau ir patogiau“, – pasakoja Akvilė Rudaitytė-Kvedaravičienė, mūsų įmonės viešbučių aptarnavimo komandos vadovė.

Kokie svarbiausi „Ericsoft Suite 5“ patobulinimai?

🟢 Pagrindiniame ekrane nuolat matomi svarbiausi viešbučio rodikliai: atvykimai, išvykimai, užimti ir laisvi kambariai, taip pat diagramos, lyginančios duomenis su praėjusių metų rodikliais. Ši informacija atnaujinama kas 30 sekundžių. 

🟢 Internetu rezervuoti kambariai priskiriami automatiškai.

🟢 Atvykstančius, gyvenančius ir išvykstančius svečius registratūros darbuotojai mato viename lange, kuriame taip pat gali svečius įregistruoti, išrašyti sąskaitas, pridėti papildomų paslaugų. Anksčiau visa tai reikėdavo daryti skirtinguose languose, tad dabar viskas vyksta greičiau, vienas darbuotojas gali aptarnauti daugiau klientų, o klientai yra labiau patenkinti.

🟢 Vienu metu ekrane galima matyti 4 langus su skirtinga informacija – tai patogiau ir greičiau, nes nereikia naršyti tarp skirtingų langų. Tad kai paskambina klientas, darbuotojas viename ekrane mato bendrą užimtumą, specialias kainas, konkrečius kambarius ir papildomas paslaugas, kurias gali iškart priskirti klientui.

🟢 Naktinis auditas atliekamas vos per kelias sekundes, įskaitant ir CRM modulio ataskaitų siuntimą.

 

Jei turite kelis viešbučius – visų viešbučių ataskaitas ir duomenis gausite kartu. Taip pat darbuotojai sistemoje matys visų viešbučių užimtumą, galės rezervuoti kambarius ir paslaugas bet kuriame viešbutyje.

Pasak A. Rudaitytės-Kvedaravičienės, artėja naujas turizmo sezonas – galimybė viešbučiams atsigauti po nelengvos ir brangios žiemos.

„Vienas esminių klausimų, kuriuos šiuo metu sau kelia viešbučių vadovai, – kaip dirbti dar efektyviau? Ir vienas pirmųjų sprendimų čia – procesų automatizavimas ir efektyvus jų valdymas. Tam jau yra sukurtos visame pasaulyje viešbučių industrijos naudojamos programos, kurios leidžia situaciją matyti realiu laiku, efektyvina procesus taip, kad iki minimumo sumažina administracijos darbuotojų poreikį, bei padeda padidinti pelningumą“, – pataria specialistė.

Tad naują sezoną pasitikite pasiruošę dirbti efektyviai. Būtinai pasikalbėkime.