Turite klausimų?
Spauskite čia!

Pasiruošimas šiltajam sezonui

Artėjant šiltajam sezonui maitinimo įstaigose, kurios turi terasas ar erdves lauke, jaučiamas pagyvėjimas. Užplūsta klientai, kuriuos norint tinkamai aptarnauti reikia priimti daugiau darbuotojų. Tačiau yra ir kitas sprendimas – pasinaudoti šiuolaikiškomis technologijomis ir automatizuoti darbą taip, kad darbuotojai sugebėtų aptarnauti daugiau klientų ir tai padaryti kokybiškiau. Taip ne tik sutaupysite kaštus naujo darbuotojo įdarbinimui, laiką jo apmokymui, bet ir sukursite šiuolaikiško ir profesionalaus restorano įvaizdį.

Pasiruosimas siltajam sezonui


Taigi, pateikiame tris technologijas, kurios padės jums pasiekti geresnių rezultatų:

  1. Specializuoti nešiojami padavėjų terminalai. Apple iPod Touch arba iPad Mini įrenginyje veikianti speciali R-Keeper padavėjo programa leidžia padidinti aptarnavimo greitį iki 30% ir taip padeda uždirbti daugiau. Padavėjams nuo šiol nebereikės dėl kiekvieno užsakymo vaikščioti iki POS kompiuterio – visus užsakymus jie galės suvesti nešiojamame terminale. Restorano salės planas įkeliamas į nešiojamą padavėjų terminalą. Terminalo ekrane realiu laiku matoma informacija apie turimus patiekalus ir vykdomas akcijas. Naudodamasis mobiliuoju terminalu padavėjas maksimaliai greitai ir tiksliai priima užsakymą prie staliuko, o užsakymo informacija iškart perduodama sistemai. Virtuvės dabuotojai iškart gali pradėti gaminti užsakymą. Padavėjui nereikia eiti iki stacionaraus kasos terminalo ir laukti savo eilės užsakymo suvedimui iš užrašų knygelės į kasos sistemą. Jis tą laiką gali skirti svečių aptarnavimui. Didžiausią efektą nešiojamieji termnalai duoda tuomet, kai aptarnavimas organizuojamas principu: vieni darbuotojai priima užsakymus, kiti – neša patiekalus svečiams.
  2. Planšetiniai kompiuteriai su nešiojamu fiskaliniu spausdintuvu. 2014-ųjų pabaigoje pristatytas pirmasis mobilus fiskalinis spausdintuvas, veikiantis su Windows planšetiniu kompiuteriu ir R-Keeper 7 sistema leidžia atlikti visas įprastas kasos operacijas ir užima keletą kartų mažiau vietos. Greitis, patogumas, lankstumas, inovatyvumas, naujos galimybės ir aukšta aptarnavimo kokybė, visa tai – R-Keeper mobili kasa. Net 5 kartus mažiau sveriantis įrenginys geba atlikti visas kasos operacijas, atveria naujas galimybes: patogesnis dienos pietų aptarnavimas, išvažiuojamoji prekyba, naktiniai klubai ir pritaikymas pagal kitus jūsų poreikius.
  3. Padavėjų iškvietimo mygtukai. Įsivaizduokite – klientas įeina į restoraną, išsirenka patikusį stalelį ir atsisėdęs spaudžia padavėjo iškvietimo sistemos mygtuką „Call“. Sistema signalą siunčia padavėjui, kuris savo laikrodyje mato informaciją, kad yra kviečiamas prie konkretaus stalelio. Padavėjas iš karto prieina prie stalelio ir pažymi tai vienu mygtuko paspaudimu. „R-Keeper“ fiksuoja padavėjo priėjimo laiką, kurį vėliau gali stebėti stebėti restorano administratorius ir matyti padavėjų aptarnavimo greitį ir darbo kokybę. Atidavęs užsakymą į virtuvę, padavėjas laukia pranešimo apie paruoštą užsakymą iš virtuvės. Gavęs pranešimą į laikrodį gali pristatyti karštą, ką tik paruoštą patiekalą klientui. Pavalgęs klientas spaudžia mygtuką „Bill“ – padavėjas savo laikrodyje akimirksniu informuojamas, kad atneštų sąskaitą. Priėjęs prie kasos paima čekį ir neša klientui. Šis aptarnavimo sprendimas spėjo smarkiai paplisti didžiulius srautus atparnaujančiuose restoranuose, tačiau gali būti panaudotas ir kitaip – sanatorijose, gydyklose, vietose, kur svarbu greitai reaguoti ir matyti konkrečia iškvietimo vietą.