Turite klausimų?
Spauskite čia!

Sprendimas ateities restoranams – savitarnos kasos

Dirbantys viešojo maitinimo sektoriuje žino, kad norint sėkmingai vystyti verslą, būtina nuolat ieškoti modernių sprendimų, kurie galėtų palengvinti tiek svečių aptarnavimą, tiek personalo darbą. Ypač, kalbant apie greitojo maisto bei dienos pietų restoranus, kur laikas, per kurį aptarnaujamas klientas, yra bene svarbiausias sėkmingos veiklos rodiklis.

Vienas geriausių sprendimų, siekiant optimizuoti bet kurios maitinimo įstaigos darbą – savitarnos kasos.

Geresnė aptarnavimo kokybė ir sutaupytos verslo išlaidos

Savitarnos kasų pagrindinė funkcija yra kaip įmanoma labiau supaprastinti kliento patirtį restorane, taip pat, vienu metu priimti daugiau užsakymų nei standartinio aptarnavimo metu ir taip sėkmingai auginti gaunamą pelną.

Įsirengus šią sistemą, reikia mažiau aptarnaujančio personalo, paprastai reikalingo užsakymams priimti. Darbuotojai gali skirti daugiau laiko maisto ruošimui ir pietų salės priežiūrai. Taip pat sumažinama žmogiškosios klaidos tikimybė – tai leidžia pagerinti svečio patirtį ir sumažinti darbuotojų atsakomybę, kas dažnai nulemia ir geresnį darbovietės mikroklimatą.

Savitarnos kasomis paprasta naudotis tiek svečiams, tiek darbuotojams – iš vadybininko kompiuterio informacija patenka į visas kasas, esančias restorane. Dar vienas itin svarbus tokios sistemos pranašumas – elektroninio valgiaraščio funkcija. Tai ir įmonės lėšas (išlaidos spaudos darbams), ir gamtą tausojantis sprendimas.

Automatizuoti procesai taupo restorano svečio laiką, taip gerindami jo bendrąją patirtį. Svečiui išsirinkus norimus patiekalus, sistema pati pasiūlys ir papildomus patiekalų ar priedų pasirinkimus – ši funkcija skatina pardavimus.

Savitarnos kasos yra estetiškos, jas nesunku pritaikyti bet kokiame interjere, taip pat, esama skirtingų dydžių sistemų, pritaikytų skirtingiems restoranų tipams. Tai intuityvus sprendimas, kurį paprasta modifikuoti pagal individualius poreikius – pradedant funkcijų atvaizdavimu, baigiant prekės ženklo spalvomis.

Saugumas – viena iš daugelio priežasčių išbandyti savitarnos kasas

Pasikeitusi situacija tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje paveikė verslus, tarp jų ir viešojo maitinimo įstaigas. Pagrindinis iššūkis šiuo laikotarpiu – rasti būdą aptarnauti klientus, suvaldant jų srautus ir maksimaliai sumažinant asmeninį kontaktą.

Siekiant šių tikslų, savitarnos kasos neabejotinai yra vienas geriausių sprendimų. Paprasta suvaldyti restoranų svečių srautą, nėra asmeninio kontakto su kasininku, o tokios papildomos funkcijos kaip eilės valdymo sistema neleidžia lankytojams būriuotis laukiant užsakymo.

Savitarnos kasos tapo įrankiu įgyvendinant naują restorano veiklos koncepciją

Lietuvoje savitarnos kasas jau išbandė keletas rinkos lyderių. Vienas jų – „Amber food“ restoranų tinklas, kuris įdiegė savitarnos kasų sistemą r_keeper Kiosk Pro net trijuose naujos koncepcijos dienos pietų restoranuose „Lunch Up”.

Savo patirtimi maloniai sutiko pasidalinti „Amber food“ vadovas Gediminas Balnis.

„Kuriant naują prekinį ženklą „Lunch up“, be aukštos maisto kokybės ir plataus asortimento, vienas iš pagrindinių tikslų buvo aptarnavimo greitis – kad verslo centre dirbantys žmonės, pietų metu, galėtų pavalgyti per kuo trumpesnį laiką. Suprantama, kad tai įgyvendinti šiuolaikiniame technologijų pasaulyje gali padėti įvairūs IT sprendimai, kuo mes ir pasinaudojome.

Turėjome užduotį sukurti savitarnos sistemas, kai žmonės savarankiškai pateikia užsakymą kasoje, tuo pačiu metu vykdo sąskaitos apmokėjimą ir, operacijos pabaigoje, iš karto gauna savo užsakymą. Šiuos sprendimus padėjo įgyvendinti mūsų ilgametis IT partneris „UCS Baltic“.

Pirmą restoraną atidarėme verslo centre „Park Town“. Partneriai mums pasiūlė naudoti didelį ekraną užsakymų suvedimui – nežinojome, kaip reaguos mūsų svečiai. Tačiau rezultatas mus nudžiugino. Kadangi veikimo principas yra ganėtinai aiškus ir paprastas naudoti, svečiai greitai jį perprato bei pamėgo. Savitarnos kasa pasižymi dideliu veikimo greičiu bei gera raiška, todėl mūsų patiekalų nuotraukos labai kokybiškos ir natūralių spalvų, o užsakymo suvedimas vyksta labai greitai.

Šiame projekte mes nestovime vietoje ir toliau kartu su mūsų partneriais „USC Baltic“ tobuliname kasų veikimo principą, atsižvelgdami į mūsų klientų poreikius“.

UAB „UCS Baltic“ diegia bei prižiūri r_keeper Kiosk Pro kasas Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse.

„UCS Baltic“ – patikimas partneris, siekiant rinkos lyderio pozicijos

UAB „UCS Baltic“ turi daugiau nei 20 metų patirtį, diegiant bei prižiūrint specializuotas kompiuterines apskaitos ir valdymo sistemas maitinimo, apgyvendinimo, sveikatingumo ir laisvalaikio sektoriaus įmonėse. Vienas plačiausiai pasaulyje naudojamų bendrovės sprendimų – maitinimo įstaigoms pritaikyta kompiuterinė kasos sistema r_keeper.

Įmonės klientai – rinkos lyderiai bei sparčiai augantys naujokai, siekiantys įgyvendinti pažangiausius sprendimus. Bendradarbiavimas su UAB „UCS Baltic“ komanda padeda gerinti jų darbo efektyvumą, veikloje integruoti moderniausius technologijų sprendimus ir žengti koja kojon su naujausiomis viešnagės rinkos tendencijomis.

Lunch up savitarnos kasos

„Lunch up“ savitarna


savitarnos kasa restorane livin

„LivIn“ savitarna