Turite klausimų?
Spauskite čia!

Aptarnavimo paslaugos

UCS klientų aptarnavimo paslaugos apima įrangos diegimą, palaikymą, modifikavimą, remontą, konfigūravimą ir gedimų šalinimą, profilaktiką, konsultacijas, kliento personalo apmokymus, programavimą, registravimą, programinės įrangos versijos atnaujinimą, pakaitinės techninės įrangos suteikimą.

UCS Baltic aptarnauja klientus per skambučių centrą, kuris priima klientų pranešimus ir perduoda reikiamus atlikti darbus serviso inžinieriams, kurie, atsižveldami į kliento pasirinktą aptarnavimo paslaugų planą, greičiausiu ir efektyviausiu būdu pašalina gedimus, išsprendžia problemas ir atlieka kitus darbus, reikalingus klientui.

UCS aptarnavimo paslaugų planai

Paslaugų planai

Kiekvienas UCS Baltic r_keeper_7  klientas pagal savo poreikius ir galimybes gali pasirinkti vieną iš trijų paslaugų planų:

BASIC – populiariausias ir optimaliausias variantas, apimantis viską, ko reikia klientui.

PREMIUM planas tinkamiausias įmonėms, norinčioms sudaryti individualių kritinių gedimų sąrašą ir nekritinių gedimų šalinimo laukti trumpiau.

ULTIMATE – planas verslams, kurie turi individualių pageidavimų bei poreikį ypač greitam gedimų šalinimui. Su ULTIMATE plano klientais dirba dedikuoti aukščiausios kvalifikacijos inžinieriai, be to, nemokamai suteikiamos 2 mokymų valandos kiekvieną metų ketvirtį.

Pagrindinis paslaugų planų skirtumas – reakcijos laikas esant nekritiniams gedimams. Visi kritiniai gedimai, t.y. sistemų sutrikimai, dėl kurių klientas negali vykdyti veiklos, yra pradedami spręsti per 2 valandas, o nekritinių gedimų šalinimo laikas priklauso nuo užimtumo ir pasirinkto plano nustatyto maksimalaus reakcijos laiko.

Aptarnavimo paslaugų kaina priklauso nuo turimos įrangos kiekio, tad susisiekite su mūsų pardavimų vadybininkais el. paštu sales@ucs.lt ir pateiksime Jums pasiūlymą!

Pasirūpinsime, kad mūsų sistemos veiktų sklandžiai

UCS Baltic turi savo padalinius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, todėl bet kuri Lietuvos vieta yra pasiekiama vos per 2 valandas, tačiau  paslaugos gali būti teikiamos ir nuotoliniu būdu – iškilusias problemas išspręs bei pakonsultuos kvalifikuoti įmonės IT specialistai.

UCS Baltic nuolat tobulina procesus, skirtus tikslingam klientų aptarnavimui. Šių procesų paskirtis – užtikrinti, kad klientas būtų efektyviai aptarnaujamas, paslauga būtų kiek įmanoma kokybiškesnė, gedimų šalinimas būtų optimalus, o įvairūs techniniai pakeitimai nedarytų neigiamos įtakos paslaugos gavėjui.

Šiuo metu įmonėje veikia šie procesai:

  • Service desk – klientų aptarnavimo padalinys. ITIL nagrinėjamas kaip funkcija, perduodanti klientų užklausimus, gedimus ir pan. į kitus procesus.
  • Incident management – gedimų taisymas. Šio proceso tikslas – gedimo atveju atkurti paslaugos teikimą per kiek įmanoma trumpesnį laiką.
  • Problem management – problemų šalinimas. Šis procesas ieško buvusių ar potencialiai galimų gedimų priežasčių ir jas šalina.
  • Configuration management – konfigūracijų valdymas. Vieningos įmonei duomenų bazės (CMDB), turinčios reikalingą techninę dokumentaciją, palaikymas.
  • Change management – pakeitimų valdymas. Užtikrina, kad įvairūs darbai bus vykdomi įvertinant galimas rizikas, išsaugant pakeitimus CMDB ir t.t.

UCS serviso paslaugos

Aptarnavimo paslaugos susideda iš:

  • diegimo – veiksmai, skirti naujų paslaugų ar įrangos pateikimui ir funkcionavimo paleidimui.
  • apmokymų – darbai, kurių metu kliento personalas apmokomas dirbti su mūsų sistemomis.
  • keitimo – veiksmai, skirti pakeisti ar papildyti paslaugos ar įrangos parametrus, atliekamas funkcijas, vietą, duomenis.
  • palaikymo – veiksmai, skirti paslaugų teikimo ar įrangos veikimo atstatymui.
  • konsultacijų – pasiūlymai arba nuomonės susiję su klausimais, neatsakytais sistemų vartotojo vadovuose ar mokymų metu.
  • remonto – įrangos funkcionavimo atstatymas, reikalaujantis įrangos komponentų keitimo arba taisymo.
  • profilaktikos – periodinis įrangos veikimo ir stabilumo patikrinimas.

Paslaugų teikimas vyksta pagal griežtas UCS Serviso vidines procedūras. Jų laikymasis leidžia suteikti paslaugas greitai ir efektyviai, maksimaliai tenkinant kliento poreikius.

 

UCS Baltic aptarnavimo privalumai:

  • Darbo proceso aiškumas – žinosite aiškius atvykimo ir darbų atlikimo terminus, tad galėsite patogiau planuotis laiką.
  • Darbų atlikimo eiga – galėsite stebėti darbo atlikimo būseną, visada žinosite kas vyksta.
  • Informacija apie atliktus darbus – darbams pasibaigus iš karto tai sužinosite, todėl sutaupysite laiko.
  • Vienas kontaktų centras  visi gedimai, problemos ir kiti klausimai registruojami paskambinus vienu visą parą dirbančio skambučių centro numeriu, tad nepasimesite tarp kontaktų.
  • Suteikiamos visos darbui su sistema reikalingos instrukcijos, konsultacijos ir atnaujinimai.
  • Išsamios ataskaitos – siunčiame ataskaitas apie atliktus darbus.
  • Pakaitinės įrangos suteikimas – Jūsų įrangai sugedus, suteiksime Jums pakaitinę įrangą, kuria galėsite naudotis, kol bus pakeista/pataisyta Jūsų įranga.
  • Naujausios programinės įrangos versijos.
  • Profilaktika – nustatytu laikotarpiu nuolatos tikrinama įranga, jos būklė.

Norėdami sužinoti apie visas r_keeper funkcijas ir privalumus, susisiekite su mumis!