Turite klausimų?
Spauskite čia!

Lojalumo sistema Personal cards

r_keeper sistemos lojalumo modulis Personal cards yra vienas geriausių būdų paskatinti klientą sugrįžti pas Jus. Restoranams, kavinėms ir barams šis modulis suteikia galimybę patogiai ir greitai vykdyti bei valdyti klientų lojalumo programas bei akcijas, kaupti, sisteminti ir analizuoti lojalių vartotojų elgesį.

Lojalumo sistemą sudaro specialus r_keeper programinis modulis, kuris identifikuoja lojalumo programos dalyvius pagal jų naudojamas asmenines lojalumo korteles. Ši sistema fiksuoja visas lojalumo kortele atliktas operacijas, skiria nuolaidas arba sumuoja taškus, pateikia statistinius duomenis apie kliento elgesį, kurie gali būti panaudoti finansiniams ir rinkodaros tikslams.

Naudojantis lojalumo sistema administratoriai gali sudaryti įvarius kortelių tipų sąrašus, korteles grupuoti pagal įmones, kliento ar nuolaidų tipus, administruoti kortelės savininko informaciją, nustatyti kortelių veikimo ir galiojimo tvarkaraščius. Personal cards suteikia galimybę apriboti ar blokuoti kliento disponavimą kortele, taip pat atvaizduoja kliento informaciją r_keeper kasoje.

Lojalumo sistemos funkcijos klientams suteikia galimybę kortelę naudoti debetiniams arba kreditiniams atsiskaitymams, į kortelės sąskaitą įnešti arba išsiimti pinigų, kaupti arba gauti fiksuotų ir kintamų nuolaidų, atsižvelgiant į kortele išleistą pinigų sumą.

Restoranų tinklai gali turėti bendrą centralizuotą lojalumo sistemą, o esant poreikiui galime atlikti integraciją ir su kitų įstaigų lojalumo sistemomis. Mūsų Personal cards sistemą naudoja jau daugelis pavienių restoranų, taip pat Lietuvos restranų ir kavinių tinklų, tokių kaip „Caif cafe“, „Can can pizza“, „Charlie Pizza“, „Fortas“ ir kiti, taip pat „Čili“ picerijų tinklui esame įgyvendinę integraciją su „Mylimiausia“ kortele, kurios pagalba galima kaupti taškus ir juos išleisti skirtingose programoje dalyvaujančiose įstaigose.

Paslaugų teikėjai r_keeper lojalumo sistemą Personal cards gali lengvai prisitaikyti pagal teikiamos paslaugos pobūdį ir specifiką bei taip sudominti klientą nuolaidomis ar specialiais pasiūlymais bei paskatinti apsilankyti dar kartą.