Turite klausimų?
Spauskite čia!
Turite klausimų?
Spauskite čia!

IT priežiūra ir remontas

IT priežiūra, remontas ir profilaktikos darbai – į kliento turimą IT (kompiuterinių tinklų ir sistemos) infrastruktūrą orientuotas paslaugų kompleksas, atitinkantis individualius verslo poreikius. Aptarnavimo paslaugos teikiamos nuotoliniu būdu ir technikos eksploatavimo vietoje. IT priežiūra ir remontas užtikrina greitą specialistų reagavimą ir efektyvų problemų sprendimą.

Paslaugos

  • Help Desk paslauga. Pranešimų, o tiksliau – problemų, užsakymų, pakeitimų, priėmimas (nemokamu telefonu arba klientų portale) bei registravimas. UCS Baltic naudoja informacinę sistemą incidentų registravimui. Kiekvienas incidentas priskiriamas konkrečiai aptarnaujamai įrangai, kas leidžia ateityje analizuoti incidentų priežastį. Užduotys yra priskiriamos vykdytojams ir atliekama vykdymo kontrolė. Informacinėje sistemoje Worknet Klientas gali matyti kiekvienos užklausos eigą ir statusą, komentarus, klausytis pokalbių.
  • Konsultacijos. Klientas gali konsultuotis su serviso darbuotojais telefonu. UCS specialistai konsultuoja klientus programinės ir techninės įrangos gedimų šalinimo klausimais, bei kitais klausimais, numatytais teikiamų paslaugų apimtyje. UCS kliento įgaliotiems atstovams teikia rekomendacijas IT vystymui ir įgyvendinimui, pateikia pasiūlymus remonto medžiagų, naujos įrangos įsigijimui ir kt.
  • Techninės įrangos garantinis ir negarantinis remontas. UCS užtikrina kliento garantinės ir negarantinės techninės įrangos remontą.
  • Darbo vietų ir serverių monitoringas. UCS užtikrina kliento darbo vietų bei serverių monitoringą: antivirusinės sistemos veikimą, programos atnaujinimų atlikimą, diskų vietos bei būklės stebėjimą.
  • IT ūkio inventorizacija bei tobulinimo rekomendacijos. UCS kartą per metus užtikrina kliento IT ūkio inventorizacinio dokumento paruošimą, taip pat patobulinimo rekomendacijų parengimą.
  • Asmeninių bei nešiojamų kompiuterių priežiūra ir remontas. Kompiuterių sisteminės programinės įrangos diegimas, konfigūravimas bei tvarkyklių atnaujinimas, taip pat kompiuterių, UPS‘ų ir tinklo įrangos techninės įrangos gedimų diagnozavimas, papildomos techninės įrangos diegimas, duomenų perkėlimas iš vieno kompiuterio į kitą, antivirusinių priemonių diegimas, konfigūravimas, taip pat apsaugos nuo el. šiukšlių priemonių diegimas bei konfigūravimas. UCS servisas siūlo ir asmeninių bei nešiojamų kompiuterių įdiegimo į kliento kompiuterinį tinklą, konsultavimo telefonu asmeninių bei nešiojamų kompiuterių eksploatavimo klausimais paslaugas ir kompiuterizuotų darbo vietų, spausdintuvų remonto bei pagalbos, pogarantinio remonto ir profilaktikos paslaugas.

UCS Baltic IT priežiūros ir remonto paslaugų privalumai:

  • Įvykus gedimui ar sistemos sutrikimui, klientui visada patogiau kreiptis į vieną, jau žinomą bei patikimą paslaugų tiekėją.
  • Klientui pasirinkus siūlomą abonentinio mokėjimo variantą, mokestis yra pastovus ir nekinta esant skirtingam (pvz. padidėjusiam) iškvietimų ir užsakymų skaičiui.
  • Įrangos aptarnavimo paslaugos pirmiausiai teikiamos telefonu, per nuotolinį prisijungimą ir, tik jei reikia, įrangos eksploatavimo vietoje – tokiu būdu taupomas kliento laikas ir mažinamos sugedusios įrangos sukeltos prastovos.
  • Žinosite aiškius atvykimo ir darbų atlikimo terminus, tad galėsite patogiau planuotis laiką, o atlikto darbo būseną visada galėsite stebėti, taip žinodami, kas vyksta.
  • Darbams pasibaigus iš karto tai sužinosite, todėl sutaupysite laiko.
  • Suteikiamos visos darbui su sistema reikalingos instrukcijos, konsultacijos ir atnaujinimai.
  • Siunčiame ataskaitas apie atliktus darbus, tad nekils klausimų, kas buvo nuveikta.
  • Pakaitinės įrangos suteikimas sugedus Jūsų įrangai.
  • Naujausios programinės įrangos versijos.
  • Profilaktika – nustatytu laikotarpiu nuolatos tikrinama įranga, jos būklė.