Turite klausimų?
Spauskite čia!
Gymgest logotipas

GymGest – tai sistema sveikatingumo ir pramogų verslo, tokio kaip SPA, gydyklos, baseinai, sporto klubai, vandens parkai ir panašiai, valdymui. Ši sistema sukurta ir pradėta naudoti Italijoje – šalyje kur baseinų ir SPA kultūra gyvuoja jau daugybę metų. Sprendimas gali būti pritaikomas bet kokio dydžio ir tipo sveikatingumo ir pramogų įstaigai. Pagrindinis modulis GymGest BASE – sistemos pagrindas, kuris atlieka pagrindines verslo vykdymo funkcijas – abonementų valdymą, mokėjimus bei užimtumo planavimą, kaupia pagrindinius kliento duomenis (pagal BDAR reikalavimus) ir teikia ataskaitas. Prie jo jungiami kiti moduliai pagal kliento poreikį. GymGest yra modulinė sistema, orientuota į Jūsų verslo augimą – iš pradžių galite įsigyti tik BASE modulį, o vėliau prijungti kitas funkcijas.

sporto klubų sistema

SPORTO KLUBAMS

Su GymGest savo sporto klubą galėsite paversti autonominiu verslu. Tai reiškia, kad su tam tikrais programos nustatymais ir praėjimo sistema, Jūsų sporto klubas galės veikti be administracijos pagalbos 24/7. GymGest sporto klubų sistema taip pat pasirūpins, kad Jūsų klientai sporto klubo paslaugas galėtų įsigyti bet kuriuo paros metu, neišėjus iš namų!

DAUGIAU

Base modulis – sistemos pagrindas, prie kurio jungiamos kitos funkcijos. Galėsite susivesti ir valdyti kainoraščius, kurti ir parduoti abonementus, suvesti darbuotojus ir nustatyti jų teises, analizuoti duomenis bei ataskaitas.

Įeigos kontrolė – valdo prieigą prie kontroliuojamų įrenginių (turniketų, vartelių, durų, treniruoklių, soliariumų, dušų, džiovintuvų ir pan.). Naudojama su skaitytuvais ir terminalais bei RFID kortelėmis, apyrankėmis ar brūkšniniais kodais. Prieiga gali turėti specifinius nustatymus pagal abonemento galiojimo laikotarpį, paros metą ir pan. arba turėti ribotą praėjimų skaičių.

Užsiėmimų planavimas – užsiėmimų ir treniruočių valdymas skirtas asmeniniams bei grupinių treniruočių treneriams. Galimybė registruoti dalyvių skaičių, amžių, vietą, kaupti registruotų užsiėmimų duomenis.

Bilietavimas – galimybė parduoti vienkartinio apsilankymo bilietą, be papildomos registracijos. Atskirų paslaugų pardavimas asmenims, neturintiems abonementų, detalios parduotų prekių ir paslaugų ataskaitos.

El. piniginė – galimybė nariams ir svečiams išankstinio apmokėjimo būdu turėti elektroninę piniginę ar dovanų kuponus, kuriais galima atsiskaityti už įstaigoje teikiamas prekes ir paslaugas arba kredito principu veikianti kortelė ar apyrankė, kuria atsižymima prekių ir paslaugų teikimo vietose, o sumokama apsilankymo pabaigoje.

El.rezervacijos-pardavimai – galimybė klientams rezervuoti ir įsigyti prekes ar paslaugas internetu.  Sumokėjus už paslaugą, sugeneruojamas kodas, kurį panaudojus atsiimama paslauga.

Ryšių su klientais valdymas (CRM) – galimybė analizuoti klientų duomenis pardavimų tikslams siekti, planuoti pardavimų užduotis, ruošti specialius pasiūlymus, klientų statuso analizė, pardavimų ataskaitos. 

Pranešimų siuntimas (SMS, el. paštu) galimybė patogiai ir greitai komunikuoti su klientu, siųsti įvairius pranešimus, pasiūlymus, netikėtus tvarkaraščio pasikeitimus, treniruočių atšaukimus, informuoti apie besibaigiantį abonemento galiojimą, analizuoti žinučių peržiūras, susidomėjimą ir t.t.

Produktai – parduodamų prekių valdymas bei sandėlio likučių kontrolė. Gautų ir parduotų prekių apskaita, prekių judėjimas, inventorizacija.

Info terminalas – patogus terminalas skirtas patikrinti el. pinignės likutį, narystės statusą, abonemento galiojimo laiką, rezervacijas, likusį laiką ir pan. 

El.dokumentai – būdas kaupti elektronines sutartis ir kitus dokumentus, saugomus duomenų bazėje. Atitinka BDAR reikalavimus.

Treniruotės – galimybė kurti treniruočių planus klientams su vaizdiniais elementais.

Aktyvacijos – dušų, plaukų džiovintuvų, soliariumų ir kitų įrenginių įjungimo  nustatymai, siekiant sutaupyti energiją bei vandenį.

SPA centru sistema

SPA CENTRAMS

Šios sistemos dėka jūsų darbuotojai galės itin patogiai ir greitai aptarnauti klientus, o klientai turės daugiau galimybių efektyviai pailsėti ir sutaupyti brangaus laiko. GymgGest padėl valdyti specialistų užimtumą bei greitai ir patogiai rezervuoti jų laiką, tuo tarpu klientai galės matyti užimtumą internetu ir patys rezervuoti norimas procedūras. 

DAUGIAU

Base modulis – sistemos pagrindas, prie kurio jungiamos kitos funkcijos. Galėsite susivesti ir valdyti kainoraščius, kurti ir parduoti abonementus, suvesti darbuotojus ir nustatyti jų teises, analizuoti duomenis bei ataskaitas.

Įeigos kontrolė – valdo prieigą prie kontroliuojamų įrenginių (turniketų, vartelių, durų, soliariumų, dušų, džiovintuvų ir pan.). Naudojama su skaitytuvais ir terminalais bei RFID kortelėmis, apyrankėmis ar brūkšniniais kodais. Prieiga gali turėti specifinius nustatymus pagal abonemento galiojimo laikotarpį, paros metą ir pan. arba turėti ribotą praėjimų skaičių.

Rezervacijos – galimybė parduoti atskiras paslaugas ar procedūras, nustatyti rezervacijas pagal turimą įrangą, specialistų darbo laiką, kabinetus. Galimybė atlikti rezervaciją paskutinę minutę. Detalios ataskaitos ir analizė pagal rezervacijas ir jų vykdymą.

Bilietavimas – galimybė parduoti vienkartinio apsilankymo bilietą, be papildomos registracijos. Atskirų paslaugų pardavimas asmenims, neturintiems abonementų, detalios parduotų prekių ir paslaugų ataskaitos.

El. piniginė – galimybė nariams ir svečiams išankstinio apmokėjimo būdu turėti elektroninę piniginę ar dovanų kuponus, kuriais galima atsiskaityti už įstaigoje teikiamas prekes ir paslaugas arba kredito principu veikianti kortelė ar apyrankė, kuria atsižymima prekių ir paslaugų teikimo vietose, o sumokama apsilankymo pabaigoje.

El.rezervacijos-pardavimai – galimybė klientams rezervuoti ir įsigyti prekes ir paslaugas internetu. Sumokėjus už paslaugą, sugeneruojamas kodas, kurį panaudojus atsiimama paslauga.

Ryšių su klientais valdymas (CRM) – galimybė analizuoti klientų duomenis pardavimų tikslams siekti, planuoti pardavimų užduotis, ruošti specialius pasiūlymus, klientų statuso analizė, pardavimų ataskaitos. 

Pranešimų siuntimas (SMS, el. paštu)galimybė patogiai ir greitai komunikuoti su klientu, siųsti įvairius pranešimus, pasiūlymus, netikėtus tvarkaraščio pasikeitimus, treniruočių atšaukimus, informuoti apie besibaigiantį abonemento galiojimą, analizuoti žinučių peržiūras, susidomėjimą ir t.t.

Produktai – parduodamų prekių valdymas bei sandėlio likučių kontrolė. Gautų ir parduotų prekių apskaita, prekių judėjimas, inventorizacija. 

Info terminalas – patogus terminalas skirtas patikrinti el. pinignės likutį, narystės statusą, abonemento galiojimo laiką, rezervacijas, likusį laiką ir pan. 

El.dokumentai – būdas kaupti elektronines sutartis ir kitus dokumentus, saugomus duomenų bazėje. Atitinka BDAR reikalavimus.

Aktyvacijos – dušų, plaukų džiovintuvų, soliariumų ir kitų įrenginių įjungimo  nustatymai siekiant sutaupyti energiją bei vandenį.

Medicininės kortelės – elektroninės pacientų medicininės kortelės, kurias gali pildyti įstaigos gydytojas, rekomenduojantis procedūras klientams. Kortelės išsamios, leidžia žymėti pakartotinių vizitų duomenis ir sekti progresą.

 

baseino valdymo sistema

BASEINAMS

GymGest padės valdyti Jūsų baseino patalpų, specialistų bei kitų darbuotojų užimtumą bei kontroliuoti patekimą į skirtingas zonas pagal Jūsų ir Jūsų klientų poreikius.

DAUGIAU

Base modulis – sistemos pagrindas, prie kurio jungiamos kitos funkcijos. Galėsite susivesti ir valdyti kainoraščius, kurti ir parduoti abonementus, suvesti darbuotojus ir nustatyti jų teises, analizuoti duomenis bei ataskaitas.

Įeigos kontrolė – valdo prieigą prie kontroliuojamų įrenginių (turniketų, vartelių, durų, treniruoklių, soliariumų, dušų, džiovintuvų ir pan.). Naudojama su skaitytuvais ir terminalais bei RFID kortelėmis, apyrankėmis ar brūkšniniais kodais. Prieiga gali turėti specifinius nustatymus pagal abonemento galiojimo laikotarpį, paros metą ir pan. arba turėti ribotą praėjimų skaičių.

Užsiėmimų planavimas – užsiėmimų ir treniruočių valdymas skirtas asmeniniams bei grupinių treniruočių treneriams. Galimybė registruoti dalyvių skaičių, amžių, vietą, kaupti registruotų užsiėmimų duomenis.

Bilietavimas – galimybė parduoti vienkartinio apsilankymo bilietą, be papildomos registracijos. Atskirų paslaugų pardavimas asmenims, neturintiems abonementų, detalios parduotų prekių ir paslaugų ataskaitos.

El. piniginė – galimybė nariams ir svečiams išankstinio apmokėjimo būdu turėti elektroninę piniginę ar dovanų kuponus, kuriais galima atsiskaityti už įstaigoje teikiamas prekes ir paslaugas arba kredito principu veikianti kortelė ar apyrankė, kuria atsižymima prekių ir paslaugų teikimo vietose, o sumokama apsilankymo pabaigoje.

El.rezervacijos-pardavimai – galimybė klientams rezervuoti ir įsigyti prekes ir paslaugas internetu. Sumokėjus už paslaugą, sugeneruojamas kodas, kurį panaudojus atsiimama paslauga.

Ryšių su klientais valdymas (CRM) – galimybė analizuoti klientų duomenis pardavimų tikslams siekti, planuoti pardavimų užduotis, ruošti specialius pasiūlymus, klientų statuso analizė, pardavimų ataskaitos. 

Pranešimų siuntimas (SMS, el. paštu)galimybė patogiai ir greitai komunikuoti su klientu, siųsti įvairius pranešimus, pasiūlymus, netikėtus tvarkaraščio pasikeitimus, treniruočių atšaukimus, informuoti apie besibaigiantį abonemento galiojimą, analizuoti žinučių peržiūras, susidomėjimą ir t.t.

Info terminalas – patogus terminalas skirtas patikrinti el. pinignės likutį, narystės statusą, abonemento galiojimo laiką, rezervacijas, likusį laiką ir pan. 

El.dokumentai – būdas kaupti elektronines sutartis ir kitus dokumentus, saugomus duomenų bazėje. Atitinka BDAR reikalavimus.

Aktyvacijos – dušų, plaukų džiovintuvų, soliariumų ir kitų įrenginių įjungimo  nustatymai siekiant sutaupyti energiją bei vandenį.

 

 
Turite klausimų?
Spauskite čia!