Eilės valdymo sistema (QMS)
Pagrindinė šios sistemos funkcija yra informuoti restorano klientus, kada galima ateiti pasiimti paruoštą maistą. QMS (angl. Queue Management System) leidžia klientams paprasčiau gauti informaciją apie užsakytus patiekalus ir mažina eiles, nes žmonės nebesibūriuoja prie kasos laukdami užsakymų. Pagal UCS Baltic atliktą tyrimą, naudojant eilės valdymo sistemą eilės sumažėja iki 30 procentų.
Ši sistema susideda iš dviejų pagrindinių dalių – virtuvės užsakymų valdymo sistemos su ekranu (KDS) ir kliento ekrano. Virtuvės ekrane virėjas ar pakuotojas mato, kokie tuo metu yra laukiantys užsakymai ir gali juos pažymėti kaip paruoštus. Tuo metu klientų ekrane, esančiame laukimo zonoje, matomos ruošiamų ir paruoštų užsakymų būsenos bei kvietimai juos atsiimti.
Sistemos veikimo principas
- Užsakymas priimamas prie įprastos ar savitarnos kasos.
- Klientui apmokėjus užsakymą, ant fiskalinio kvito jam atspausdinamas užsakymo numeris. Tuo pat metu virtuvės ekrane atsiranda užsakymo informacija, o kliento monitoriuje restorano salėje rodoma ruošiamo užsakymo būsena.
- Virėjas/pakuotojas paruošia užsakymą ir pažymi tai specialiame virtuvės valdymo pulte arba tiesiai liečiamame ekrane ir kliento ekrane parodomas būsenos atnaujinimas, kad atitinkamas kliento užsakymas paruoštas ir jį galima atsiimti.
- Kai nėra aktyvių užsakymų, kliento ekrane automatiškai rodoma nustatyta reklaminė medžiaga.