Turite klausimų?
Spauskite čia!

Apie StoreHouse

StoreHouse apskaitos sistema yra lyderė tarp kitų savo srities programinių sprendimų. Ši sistema yra nepakeičiama kasdieniniame versle, padedanti patogiai tvarkyti maitinimo įstaigų prekių likučius, patiekalų pardavimus, analizuoti pirkimus pagal tiekėjus bei leidžianti atlikti daugelį kitų svarbių ir reikalingų kasdieniniam darbui funkcijų.

StoreHouse programos naudojimas išlaisvins iš daugybės problemų, iškylančių restoranų apskaitoje. Ši programa yra integruota su r_keeper sistema, tad visa informacija apie pagamintus ir parduotus patiekalus yra automatiškai siunčiama į StoreHouse, kur vėliau panaudojama produktams nurašyti. Patogu ir tai, kad StoreHouse turi galimybę išeksportuoti įvairius dokumentus ar suvestas sąskaitas į bet kokias buhalterines programas. Sistemos pranašumas yra tas, kad jokios kitos produktų apskaitos programos nėra taip puikai ir patogiai pritaikytos naudotis restoranų versle, kaip StoreHouse.

StoreHouse galimybės

Su programa StoreHouse galima pilnai kontroliuoti gamybos procesą restoranuose, kavinėse ir greito maisto restoranuose. Funkcinės sistemos galimybės apima pilną prekių judėjimo apskaitą (pajamavimas, išlaidavimas, komplektacija ir kt.), patiekalų kalkuliacines korteles, t.y. automatišką savikainos skaičiavimą, pilnai automatizuotą prekių nurašymą pagal realizuotus patiekalus (naudojantis arba nesinaudojant pakeičiamais produktais) ir inventorizaciją (galimybė inventorizuoti pusgaminius). Be to, sistemoje siūlomas įvedimas ir duomenų saugojimas apie prekes, kurios dalyvauja gamyboje, mato vienetus, korespondentus, valiutas, mokesčius ir t.t, duomenų apsikeitimas naudojantis „Store House Head Office“, o naudojantis automatine paieška, kopijavimu, sistemoje atsiranda galimybė daug greičiau užpildyti sąrašus ir dokumentus. Visi skaičiavimai programoje StoreHouse vyksta remiantis FIFO metodu.

Programoje StoreHouse galima formuoti įvairias ataskaitas:

  • likučių, kiekinių likučių žiniaraščius, likučius pagal mato vienetus, pagal pajamavimus;
  • prekės ar prekių grupių judėjimo, apyvartos žiniaraščius, išplėstą apyvartos žiniaraštį;
  • prekinę ataskaitą;
  • tiekėjų, gavėjų analizės, atsiskaitymų su tiekėjais/gavėjais, korespondentų analizės, tiekėjų kainų kontrolės ataskaitas;
  • realizacijos aktus, realizacijas pagal dienas;
  • komplektų sąrašus, kalkuliacinių kortelių, numatomų prekių kainų ataskaitas;
  • pirkimų, pardavimų knygas, pervedimų žurnalus, sąskaitų balansus, taip pat balansus pagal korespondentus;
  • pilnus korespondentų sąrašus, išplėstus dokumentų sąrašus.

Sistema siūlo galimybes ir individualiems poreikiams – programa StoreHouse Utilities suteikia galimybę naudotis papildomomis ataskaitomis, tokiomis kaip:

  • operatyvių likučių (skirta prekių likučių peržiūrai realaus laiko režime, įskaitant pardavimus kasos sistemoje r_keeper);
  • OLAP ataskaitos – StoreHouse Reports;
  • nemokėtojų analizė;
  • prekių kainų analizė (FoodCost).

StoreHouse privalumai

Patikimumas

Sistema veikia ypač greitai, netgi kelerių metų sukaupti duomenys netrikdo ir nelėtina sistemos darbo. Tai ypač aktualu esant dideliems apdorojamos informacijos kiekiams – tokiu būdu taupomas darbuotojų laikas. Be to, vartotojas nejaučia skirtumo dirbdamas kompiuterių tinkle ar lokaliai.

Nesudėtingas ir tikslus nurašymas

Programoje yra galimybė, kad nusirašytų tik tie produktai, kurie buvo sunaudoti, t.y., jei svečias patiekalų užsakymo metu paprašė, kad į patiekalą nebūtų dedami tam tikri produktai. Pavyzdžiui, jei svečias šaltibarščius paprašė pagaminti be kiaušinių – programa kiaušinių nenurašys iš šaltibarščių kalkuliacinės kortelės.

Darbas per nuotolį

Galimybė prisijungti prie sandėlio apskaitos programos per internetą. Ši sistema ypač praktiška ir aktuali daug keliaujantiems ar turintiems keletą restoranų savininkams, nes iš vienos darbo vietos darbuotojas gali kontroliuoti restoranų, esančių skirtingose vietose, veiklą. Taip pat patogu apskaitininkams, kurie veda kelių restoranų apskaitą arba dirba namuose, tai labai palengvina darbą.

Patogios ataskaitos ir sąrašai

Nuo šiol programos versijoje padarytas bendras prekių sąrašas (žaliavos, pusgaminiai, parduodami patiekalai, paslaugos). Šis sprendimas labai patogus vartotojui, kadangi jam nereikia daryti papildomų kalkuliacinių kortelių, nes prekė iškart yra pajamuojama ir parduodama (nevykdant su šia preke jokių gamybinių procesų). Taip pat, jei programoje StoreHouse yra įvesti pajamavimai ir nurašymai, galima ataskaitose matyti prekių likučius realiu laiku. O suvedus visus inventorizacijos duomenis į dokumentą, programa automatiškai suskaičiuoja trūkumą ir perteklių. Pasiekiamas ir automatinis patiekalų savikainos, antkainio, numatomos kainos paskaičiavimas. Vartotojas pats gali redaguoti spausdinimo formas, todėl labai patogu jas pritaikyti pagal konkrečius užsakovo poreikius.

Apskaitos funkcijos

Programa leidžia vykdyti ne tik restorano, bet ir parduotuvės apskaitos funkcijas. Tai ypač aktualu restoranų šeimininkams, turintiems netoliese nedideles konditerijos ar kitas parduotuvėles ir nenorintiems investuoti į specialiai parduotuvėms kuriamas apskaitos sistemas.

Teisių suteikimas ir apribojimai

Konkrečiam darbuotojui ar darbuotojų grupei galima priskirti tam tikras darbo programoje teises, kurių pagalba jis galės atlikti tik jam priskirtus veiksmus. Pvz.: vartotojas (jei turi tam teisę) gali užblokuoti redagavimui savo įvestus į programą dokumentus. Jei vienas darbuotojas veda virtuvės pirkimo dokumentus, o kitas baro – tai jie galės koreguoti tik savo įvestus dokumentus.

Kalkuliacinės kortelės

Sistema leidžia prekei priskirti keletą skirtingų kalkuliacinių kortelių. Priklausomai nuo patiekalo pardavimo vietos sistema gali automatiškai parinkti skirtingą patiekalo kalkuliacinę kortelę. Technologams ypatingai aktualu tai, kad sistema siūlo ir kalkuliacinių, bei technologinių kortelių kūrimo ir išdirbio aktų kūrimo galimybes bet kokiai gaminio normai.  Taip pat, galimas kalkuliacinės kortelės galiojimų kūrimas ir įvedimo istorija, neribotas į kalkuliaciją įeinančių operacijų kiekis ar pakeičiamų produktų naudojimas, neigiamos kalkuliacijos įvedimas ir netgi kortelės kaloringumo paskaičiavimas.

Kainų ir prekių likučių kontrolė

Sandėlio programa StoreHouse suteikia galimybę kontroliuoti tiekėjų vežamų produktų kainas, kadangi yra sudaromi pirkimo/pardavimo kainoraščiai, kuriuos galima sekti. Be to, sistemoje yra numatyta galimybė kontroliuoti prekių likučius užsakymams, nustačius jų maksimalų ir minimalų kiekį sandėlyje. Dar vienas programos privalumas – sistema leidžia naudoti pakeičiamus produktus, tai reiškia, kad pasibaigus prekės likučiui sandėlyje, ji bus automatiškai pakeista ta preke, kuri bus nurodyta pakeičiamų produktų sąraše. Šiuo atveju nereikės keisti kalkuliacinių kortelių, nusirašys būtent tos prekės, kurios ir bus sunaudotos.

Norėdami sužinoti apie visas StoreHouse funkcijas ir privalumus, susisiekite su mumis!

Turite klausimų?
Spauskite čia!