Turite klausimų?
Spauskite čia!

„Azerai“ pirkėjų eilę valdo automatizuotai. Pasiteisino

Jau beveik mėnesį vienas populiariausių greito maisto restoranų Vilniuje „Azerai“ dirba su „unTill“ eilės valdymo sistema ir džiaugiasi pradėjęs ja naudotis – sprendimas pasiteisino.

„Kasdien pas mus užsuka daug mūsų gaminamo maisto gerbėjų, todėl nuolat ieškome sprendimų, kaip dar labiau pagerinti pas mus pavalgyti atvykusių žmonių patirtį.

„unTill“ eilės valdymo sistemą pradėjome naudoti siekdami dar kokybiškesnio aptarnavimo proceso. Ir iš karto pastebėjome, jog darbas tapo daug efektyvesnis – sumažėjo klaidų skaičius, o aptarnavimas tapo greitesnis, paprastesnis ir patogesnis tiek klientams, tiek mūsų komandai.

Sistemos teikiamus privalumus ypač jaučiame ir įvertiname, kai piko metu susiduriame su didžiuliu srautu lankytojų“, – džiaugiasi Lukrecijus Dūda, restorano „Azerai“ įkūrėjas.

Pasak jo, komandą džiugina sistemos funkcionalumas ir patogus valdymas – ja lengva naudotis, tam nereikia jokių specialių žinių. Kolektyvas džiaugiasi ir moderniai atrodančiu, patraukliu jos dizainu.

Eilės valdymo sistema padeda dirbti sklandžiau, nes visų užsakymų statusą galima stebėti tam skirtame ekrane. Klientas gali matyti, ar jo užsakytas maistas jau pradėtas ruošti, ar jį jau galima atsiimti.

Sistema veikia paprastai – įvykdęs užsakymą, virėjas virtuvėje esančiame ekrane pažymi, jog maistas jau paruoštas ir šis statusas akimirksniu pasirodo klientui patogiai matomame ekrane.

Užsukę į „Azerai“ ne tik pasimėgausite vienais skaniausių kebabų Vilniuje, tačiau pasijusite lyg atvykę į Azerbaidžaną – greito maisto restorano aplinka pasižymi autentiškumu.

Mūsų komanda dažnai užsuka ten papietauti. Apsilankykite ir jūs, pamatysite patys, kaip patogu savo užsakymą stebėti moderniame ekrane. O jeigu tokią sistemą norėtumėte išbandyti su savo klientais, susisiekite su mumis – apie „unTill“ suteikiamas galimybes papasakosime daugiau.