Užsakykite
r_keeper_7
dabar

R_keeper: restoranų procesų automatizavimo sistema

r_keeper – plačiai žinoma restoranų procesų valdymo ir automatizavimo sistema, visame pasaulyje puikiai veikianti jau daugiau nei 20 metų. Ši sistema yra patikima, pasižymi aukšta kokybe ir nesudėtingu naudojimusi.
r_keeper yra populiari dėl savo lankstumo, ji suteikia daugybę konfigūravimo galimybių, kurios padeda geriau valdyti restoraną, kaupti ir perduoti įvairiausio pobūdžio informacinius srautus, suteikia galimybę stebėti ir kontroliuoti restorano veiklą, mažinti išlaidas bei taupyti laiką. Šios ir kitos techninės galimybės leidžia vadovui susitelkti į svarbiausius restorano valdymo tikslus ir aiškiai jų siekti.

r_keeper privalumai:

1. Laiko taupymas

  • Dėl greito ir paprasto sistemos veikimo, sumažėja aptarnaujančio personalo laiko sąnaudos, o užsakymų perdavimas į nutolusius virtuvės ir baro spausdintuvus vyksta automatiškai išsaugant užsakymą. Aptarnaujančiam personalui nereikia eiti į virtuvę ar prie baro net ir tuo atveju, kai svečias užsisako nestandartinį kokteilį, patiekalą arba prašo tam tikrus patiekalus atnešti vėliau ir pan.
  • Darbas net ir esant pilnam užimtumui vyksla sklandžiai. Net keliolika objekto kasų gali būti sujungiamos į bendrą tinklą ir vienas paprastos konfigūracijos kompiuteris gali jas visas aptarnauti be jokių vėlinimų.
  • Patogu ir tai, kad meniu keitimas vyksta vadybininko kompiuteryje ir perduodamas į kompiuterines kasas realiu laiku, t.y. nereikia importuoti ar eksportuoti duomenų – jums užtenka įvesti naujo patiekalo pavadinimą bei kainą ir jis jau matomas kasose.

2. Patikimas informacijos kaupimas ir greitas perdavimas

  • Pirkimų, pardavimų, savikainos duomenys lengvai eksportuojami į bet kurią buhalterinę programą.
  • Yra galimybė realiu laiku atsispausdinti įvairias statistines ataskaitas tiesiai iš bet kurios kasos: ataskaitos apie atsisakytus patiekalus, suteiktas nuolaidas, barmenų, padavėjų apyvartas, kiekvienos kasos apyvartas, skirtingų aukštų apyvartas, darbuotojų atsiskaitymus ir kita.
  • Sistemoje kaupiami ir saugomi visi reikalingi duomenys apie darbuotojus, todėl finansų specialistai gali lengvai juos panaudoti, pavyzdžiui, skaičiuoti atlyginimus pagal padavėjų apyvartą.

3. Nesudėtingas ir patogus naudojimas bei prisitaikymas

  • Sistema palaiko nešiojamus kompiuterius su jiems pritaikyta programine įranga R-Keeper. Tai reiškia, kad padavėjai gali priimti užsakymus tiesiai prie svečių staliuko. Šis kompiuteris lengvai telpa delne.
  • Sistemą galima sujungti su svarstyklėmis – įvedus patiekalą sistema iškart rodo jo svorį ir kainą.
  • Patogi ir lengvai suprantama vartotojo aplinka.
  • Kasų skaidymas į kasų grupes – kiekvienam aukštui galima nurodyti skirtingą meniu variantą. Taip pat meniu gali automatiškai keistis nurodytais laiko tarpais ar dienomis.
  • Būsimo meniu formavimas, nekeičiant esamo meniu.
  • Palaikoma vidinė įmonės (įmonių grupės) kreditavimo/debetavimo sistema.
  • Yra darbuotojų maitinimo galimybė.
  • Nuolaidų suteikimas skirtingais periodais ir skirtingoms patiekalų kategorijoms – atliekama automatiškai arba rankiniu būdu.
  • Aptarnaujantis personalas labai greitai išmoksta sistemos valdymą, tad klaidų pasitaiko retai.
  • Sistema palaiko atsiskaitymą keliomis valiutomis.
  • Palaikomas slip-spausdinimas, kai restoranas naudoja sumaketuotus blankus svečio sąskaitai atspausdinti. Šioje sąskaitoje taip pat galima įvesti informaciją apie būsimus renginius, akcijas ir pan.
  • Medžio struktūros meniu – lengvas ir greitas darbas formuojant, keičiant meniu.
  • Užsakymus į virtuvę galima atspausdinti keliomis kalbomis, tuo atveju, jei virtuvėje dirba kitos tautybės virėjai. Svečio sąskaitą taip pat galima atspausdinti keliomis kalbomis, kai lankosi daug užsieniečių. Esant poreikiui, pats darbas su sistema taip pat gali veikti keliomis kalbomis.

4. Darbo priežiūra ir kontrolė

  • Greita ir patikima produktų likučių kontrolė.
  • Aptarnaujančio personalo kontrolė – naudojami visame pasaulyje pripažinti statistinės ir tiesioginės kontrolės metodai.

5. Sistemos patikimumas

  • Sistemoje numatyti ir lengvai išsprendžiami visi netikėtumai, iškylantys dirbant restorane – darbo metu susirgo padavėjas, svečiai persėdo iš baro į restorano salę, svečiui neužteko pinigų atsiskaityti, atsisakoma pagaminto ar nepagaminto patiekalo ir t.t.
  • Sistemoje nebūna savaiminių programinių lūžių.
  • UCS Baltic siūlo patogų ir nemokamą sistemos atnaujinimą klientams, pasirašiusiems aptarnavimo sutartis, tad nuolat yra naudojamasi naujausiomis technologijomis.

r_keeper sistema  yra ne tik lanksti, bet ir universali, todėl ja gali naudotis ir prabangus restoranas, ir greito maisto maitinimo įstaiga, kur ypatingai svarbu yra greitas aptarnavimas. r_keeper programinė įranga puikiai tinka ir naktiniams klubams, barams, kavinėms, picerijoms ir boulingo bei biliardo klubams.

r_keeper_7

Naujasis r_keeper_7 – novatoriškas, patikimas ir patogus produktas, kurį kuriant buvo panaudota ilgalaikė patirtis vystant ankstesniąsias r_keeper programas ir įdiegta dar daugiau naudingų funkcijų ir galimybių. Ši sistema suprantamesnė ir labiau prieinama vartotojui nei ankstesnės versijos, ja lengviau naudotis ir pritaikyti išskirtinai savo įmonės poreikiams patenkinti. Sistemą galima konfigūruoti pačiam vartotojui

r_keeper_7 padeda ne tik restorano vadovams lengviau kontroliuoti darbus ir stebėti jų vykdymą, bet ir palengvina darbą restorano darbuotojams. Sistemos dėka automatizuojami restorane vykstantys procesai, juos lengva kontroliuoti ir išsamiai analizuoti. Maitinimo įstaigos šeimininkas galės būti ramus, kad jo restorane darbas vyks sklandžiai ir operatyviai.

Pagrindiniai r_keeper_7 bruožai:

  • Universalumas – sistemą lengva tobulinti, paprasta prijungti papildomus modulius, įdiegti reikalingas funkcijas, sistema puikiai veikia su Windows operacinėmis sistemomis.
  • Novatoriškumas – sistemoje pateikiami naujos kartos patogūs įvairių sąrašų redaktoriai bei nauji galingi kasos programos komponentai.
  • Lankstumas – vartotojas pagal save gali susikonfigūruoti kaip atrodys kasos sąsaja bei nustatyti jos darbo savybes.
  • Saugumas – visa informacija saugiai šifruojama.

r_keeper_7 vs. r_keeper_6

Naujoji r_keeper_7 sistema yra patobulintas bei geriau prisitaikantis prie restorano porekių produktas nei ankstesnė versija – r_keeper_6. Keletas naujosios versijos privalumų lyginant su ankstesniąja:

Neriboti darbuotojų pareigybių tipai ir teisės programoje.
r_keeper_6 yra keturios galimos pareigybės – kasininkas, barmenas, vadybininkas ir padavėjas. r_keeper_7 sistema leidžia susikurti darbuotojų tipus pačiam vartotojui: pvz.: mokinys, pagalbinis darbuotojas ir pan. Kiekvienai pareigybei galima sudaryti užduočių ir galimybių sąrašą: pavyzdžiui, mokinys negali parduoti brangaus vyno arba aptarnauti VIP staliuko.

Konfidencialumas ir informacijos saugumas.
Kiekviena įmonė nori, kad jos duomenys būsų apsaugoti. Aukštam r_keeper_7 kaupiamų duomenų saugumo lygiui užtikrinti buvo sukurta tokia duomenų bazė, kurioje informacija koduojama unikaliu formatu, atpažįstamu tik konkrečios programos ir tik jos vartotojų.

Paprastesnis ir patogesnis sistemos valdymas.
Užsakymo įvedimas, pildymas ir jo valdymas nuo šiol padavėjams dar lengvesnis ir greitesnis – įprastoms operacijoms atlikti reikia mažiau mygtukų paspaudimų, sistema pati pasiūlo tolimesnių veiksmų variantus. Taip pat, padavėjai gali labai paprastai ir greitai išskaidyti sąskaitą į kelias atskiras ir apmokėjimą pateikti kiekvienam klientui atskirai, o aptarnaujant didelį stalą galima sudaryti galimybę aptarnauti tą patį stalą keletui padavėjų. Sistema parodo, koks padavėjas ką įvedė į atitinkamo užsakymo laukelį. r_keeper_6 ši procedūra sudėtingesnė ir užima daugiau laiko. Be kita ko, r_keeper_6 programoje, norint atpažinti kitos organizacijos nuolaidų kortelę, reikėdavo išsikviesti aptarnaujantį specialistą. Su nauja sistema šį procesą pats vartotojas gali padaryti be ypatingų pastangų. Dar didesniam patogumui, įmonė gali susikurti sau patogią vartotojo sąsają, įdiegti kalbinę sąsają kiekvienam darbuotojui. Pritaikius vartotojo sąsają konkrečiai įmonei, palengvėja ir pagreitėja darbas su sistema, išvengiama galimų klaidų.

UCS Baltic pasirūpins ne tik programine įranga, bet ir visa reikalinga technine įranga bei priežiūra ir aptarnavimu. Ilgametė patirtis, patikimumas, funkcionalumas, Jūsų poreikių patenkinimas ir pagalba Jums plėstis ir tobulėti – viskas iš vienų rankų!

Norėdami sužinoti apie visas r_keeper funkcijas ir privalumus, susisiekite su mumis!

Užsakykite
r_keeper_7
dabar