Užsakykite
r_keeper_7
dabar

R_keeper restoranų procesų automatizavimo sistema

r_keeper – ilgą laiką plačiai žinoma restoranų procesų valdymo ir automatizavimo sistema, visame pasaulyje puikiai veikianti jau daugiau nei 20 metų. Ši sistema yra patikima, pasižymi aukšta kokybe ir nesudėtingu naudojimusi.
r_keeper yra populiari dėl savo lankstumo, ji suteikia daugybę konfigūravimo galimybių, kurios padeda geriau valdyti restoraną, kaupti ir perduoti įvairiausio pobūdžio informacinius srautus, suteikia galimybę stebėti ir kontroliuoti restorano veiklą, mažinti išlaidas bei taupyti laiką. Šios ir kitos techninės galimybės leidžia vadovui susitelkti į svarbiausius restorano valdymo tikslus ir aiškiai jų siekti.

r_keeper privalumai:

1. Laiko taupymas

  • Dėl greito ir paprasto sistemos veikimo, sumažėja aptarnaujančio personalo laiko sąnaudos, o užsakymų perdavimas į nutolusius virtuvės ir baro spausdintuvus vyksta automatiškai išsaugant užsakymą. Aptarnaujančiam personalui nereikia eiti į virtuvę ar prie baro net ir tuo atveju, kai svečias užsisako nestandartinį kokteilį, patiekalą arba prašo tam tikrus patiekalus atnešti vėliau ir pan.
  • Darbo greitis maksimaliai apkrautuose restoranuose ir klubuose vyksta sklandžiai – vienas paprastos konfigūracijos kompiuteris be jokių vėlinimų gali aptarnauti keliolika kasų viename objekte. Tai objektinė client-serverio sistema. Dideliam darbo greičiui realizuoti specialiai sukurtas r_keeper Transaction Server.
  • Patogu ir tai, kad meniu keitimas vyksta vadybininko kompiuteryje ir perduodamas į kompiuterines kasas realiu laiku, t.y. nereikia importuoti ar eksportuoti duomenų – jums užtenka įvesti naujo patiekalo pavadinimą bei kainą ir jis jau matomas kasose.

2. Patikimas informacijos kaupimas ir greitas perdavimas

  • Pirkimų, pardavimų, savikainos duomenys lengvai eksportuojami į bet kurią buhalterinę programą.
  • Yra galimybė realiu laiku atsispausdinti įvairias statistines ataskaitas tiesiai iš bet kurios kasos: ataskaitos apie atsisakytus patiekalus, suteiktas nuolaidas, barmenų, padavėjų apyvartas, kiekvienos kasos apyvartas, skirtingų aukštų apyvartas, darbuotojų atsiskaitymus ir kita.
  • Sistemoje kaupiami ir saugomi visi reikalingi duomenys apie darbuotojus, todėl finansų specialistai gali lengvai juos panaudoti, pavyzdžiui, skaičiuoti atlyginimus pagal padavėjų apyvartą.

3. Nesudėtingas ir patogus naudojimas bei prisitaikymas

  • Sistema palaiko nešiojamus kompiuterius su jiems pritaikyta programine įranga R-Keeper. Tai reiškia, kad padavėjai gali priimti užsakymus tiesiai prie svečių staliuko. Šis kompiuteris lengvai telpa delne.
  • Sistemą galima sujungti su svarstyklėmis – įvedus patiekalą sistema iškart rodo jo svorį ir kainą.
  • Patogi ir lengvai suprantama vartotojo aplinka.
  • Kasų skaidymas į kasų grupes – kiekvienam aukštui galima nurodyti skirtingą meniu variantą. Taip pat meniu gali automatiškai keistis nurodytais laiko tarpais ar dienomis.
  • Būsimo meniu formavimas, nekeičiant esamo meniu.
  • Palaikoma vidinė įmonės (įmonių grupės) kreditavimo/debetavimo sistema.
  • Yra darbuotojų maitinimo galimybė.
  • Nuolaidų suteikimas skirtingais periodais ir skirtingoms patiekalų kategorijoms – atliekama automatiškai arba rankiniu būdu.
  • Aptarnaujantis personalas labai greitai išmoksta sistemos valdymą, tad klaidų pasitaiko retai.
  • Sistema palaiko atsiskaitymą keliomis valiutomis.
  • Palaikomas slip-spausdinimas, kai restoranas naudoja sumaketuotus blankus svečio sąskaitai atspausdinti. Šioje sąskaitoje taip pat galima įvesti informaciją apie būsimus renginius, akcijas ir pan.
  • Medžio struktūros meniu – lengvas ir greitas darbas formuojant, keičiant meniu.
  • Užsakymus į virtuvę galima atspausdinti keliomis kalbomis, tuo atveju, jei virtuvėje dirba kitos tautybės virėjai. Svečio sąskaitą taip pat galima atspausdinti keliomis kalbomis, kai lankosi daug užsieniečių. Esant poreikiui, pats darbas su sistema taip pat gali veikti keliomis kalbomis.

4. Darbo priežiūra ir kontrolė

  • Greita ir patikima produktų likučių kontrolė.
  • Aptarnaujančio personalo kontrolė – naudojami visame pasaulyje pripažinti statistinės ir tiesioginės kontrolės metodai.

5. Sistemos patikimumas

  • Sistemoje numatyti ir lengvai išsprendžiami visi netikėtumai, iškylantys dirbant restorane – darbo metu susirgo padavėjas, svečiai persėdo iš baro į restorano salę, svečiui neužteko pinigų atsiskaityti, atsisakoma pagaminto ar nepagaminto patiekalo ir t.t.
  • Sistemoje nebūna savaiminių programinių lūžių.

6. Išlaidų mažinimas

  • UCS Baltic siūlo patogų ir nemokamą sistemos atnaujinimą. Klientai, naudojantys ankstesniąsias r_keeper programas ir turintys aptarnavimo sutartis, atsinaujinti programinę įrangą gali nemokamai. Tokiu būdu turėsite galimybę žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis.
  • Sistema parduodama iš pirmų rankų ir tai leidžia sutaupyti.

r_keeper sistema  yra ne tik lanksti, bet ir universali, todėl ja gali naudotis ir prabangus restoranas, ir greito maisto maitinimo įstaiga, kur ypatingai svarbu yra greitas aptarnavimas. r_keeper programinė įranga puikiai tinka ir naktiniams klubams, barams, kavinėms, picerijoms ir boulingo bei biliardo klubams.

r_keeper_7

Naujasis r_keeper_7 – novatoriškas, patikimas ir patogus produktas, kurį kuriant buvo panaudota sukaupta patirtis vystant ankstesniąsias r_keeper programas ir įdiegta dar daugiau naudingų funkcijų ir galimybių. Be to, ši sistema suprantamesnė ir labiau prieinama vartotojui nei ankstesnės versijos, taip pat funkcijos ir galimybės yra daug didesnės, ja lengviau naudotis ir pritaikyti išskirtinai savo įmonės poreikiams. Sistemą galima konfigūruoti pačiam vartotojui

r_keeper_7 padeda ne tik restorano vadovams lengviau kontroliuoti darbus ir stebėti jų vykdymą, bet ir palengvina darbą restorano darbuotojams. Sistemos dėka automatizuojami restorane vykstantys procesai, juos lengva kontroliuoti ir išsamiai analizuoti. Maitinimo įstaigos šeimininkas galės būti ramus, kad jo restorane darbas vyks sklandžiai ir operatyviai.

Pagrindiniai r_keeper_7 bruožai:

  • Universalumas – sistemą lengva tobulinti, paprasta prijungti papildomus modulius, įdiegti reikalingas funkcijas, sistema puikiai veikia su Windows operacinėmis sistemomis.
  • Novatoriškumas – sistemoje pateikiami naujos kartos patogūs įvairių sąrašų redaktoriai bei nauji galingi kasos programos komponentai.
  • Lankstumas– vartotojas pagal save gali susikonfigūruoti kaip atrodys kasos sąsaja bei nustatyti jos darbo savybes.
  • Saugumas– visa informacija saugiai šifruojama.

r_keeper_7 vs. r_keeper_6

Naujoji r_keeper_7 yra patobulinta bei puikiai prisitaikanti prie kiekvieno restorano poreikių ir turi daugybę privalumų lyginant su ankstesniąja (r_keeper_6) programa, keletą jų pateikiame:

  • Neriboti darbuotojų pareigybių tipai ir teisės programoje. r_keeper_6 yra keturios galimos pareigybės – kasininkas, barmenas, vadybininkas ir padavėjas. r_keeper_7 sistema leidžia susikurti darbuotojų tipus pačiam vartotojui: pvz.: mokinys, pagalbinis darbuotojas ir pan. Kiekvienai pareigybei galima sudaryti užduočių ir galimybių sąrašą: pavyzdžiui, mokinys negali parduoti brangaus vyno arba nepatyręs padavėjas aptarnauti VIP staliuko.
  • Konfidencialumas ir informacijos saugumas. Kiekvienos perspektyvios įmonės problema yra informacijos nutekėjimas. Aukštam saugumo lygiui užtikrinti buvo sukurta tokia duomenų bazė, kurioje informacija koduojama unikaliu formatu, atpažįstamu tik konkrečios programos ir tik jos vartotojų.
  • Paprastesnis ir patogesnis sistemos valdymas. Užsakymo įvedimas, pildymas ir jo valdymas nuo šiol padavėjams dar lengvesnis ir greitesnis – įprastoms operacijoms atlikti reikia mažiau mygtukų paspaudimų, sistema pati pasiūlo tolimesnių veiksmų variantus. Taip pat, padavėjai gali labai paprastai ir greitai išskaidyti sąskaitą į kelias atskiras ir apmokėjimą pateikti kiekvienam klientui atskirai, o aptarnaujant didelį stalą galima sudaryti galimybę aptarnauti tą patį stalą keletui padavėjų. Sistema parodo, koks padavėjas ką įvedė į atitinkamo užsakymo laukelį. r_keeper_6 ši procedūra sudėtingesnė ir užima daugiau laiko. Be kita ko, r_keeper_6 programoje, norint atpažinti kitos organizacijos nuolaidų kortelę, reikėdavo išsikviesti aptarnaujantį specialistą. Su nauja sistema šį procesą pats vartotojas gali padaryti be ypatingų pastangų. Dar didesniam patogumui, įmonė gali susikurti sau patogią vartotojo sąsają, įdiegti kalbinę sąsają kiekvienam darbuotojui. Pritaikius vartotojo sąsają konkrečiai įmonei, palengvėja ir pagreitėja darbas su sistema, išvengiama galimų klaidų.

Sistemą įsigysite iš pirmų rankų, t.y. programos kūrėjų UCS, todėl jūs sutaupysite, be to jums nereikės ieškoti sistemą aptarnaujančios įmonės – UCS Baltic siūlo visapusišką programos priežiūrą ir aptarnavimą. Jūs įsigysite ne tik programą restorano valdymui, bet ir geriausių restoranų darbo patirtį.

Norėdami sužinoti apie visas r_keeper funkcijas ir privalumus, susisiekite su mumis!

Užsakykite
r_keeper_7
dabar